❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 3 november 2014

Cookies are delicious *-*

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 november 2014 17:00

THAT'S CREEPY.
SO CREEPY.
Var nära att ramla av stolen för en minut sedan, men det är inget viktigt för det händer ofta C:
Nejmen seriöst, jag kollad på klockan och den var 16.00, och jag kollade snabbt in olika bloggar, väldig snabbt och PYON!
Klockan är 16.30
Nää, det är något fel med vår klocka eller så såg jag fel, ja så måste det vara ^^'
HELA DENNA VECKAN SKA VI HA TEMAVECKA.
INGA LEKTIONER.
;3;
Varje år så har vår skola något som kallas temadag, och i år så handleden det om "Allas människor värde"~
Vi delade in oss i grupper och dem första fick typ 30 min att filma in något på IMovie som handlade om respekt.
ALLTSÅ PÅ 30 MINUTER HINNER MAN NU INTE DET D:<
Man kan väl lika gärna gå o köpa sig te och kaka~

Sedan så hade vi resväskan.
DEN VAR HEMSKT.
Av någon anledning, så skulle Norge bombardera oss och vi alla skulle dö o.o
Men då fanns det en lastbil, och du får ta med dig vilka personer du vill då med i lastbilen.
Sen ska du välja vilka saker du vill ha med :3
2 Minuter på dig btw.
Men whosy Daisy, lastbilen går sönder! >^<
Men du har en bil!
Men du kan bara välja 5 personer som ska åka med.
Du är redan med.
Det finns inte plats för alla saker, så nu får du välja ut 4 saker av allt.
Jag vet att det är jätte svårt D:
Sen så skulle vi prata vad andra valde och sådant~
Men sämsta var ju att det är folk som måste göra så, välja bort en familjemedlem och kan inte ta med dig något...
NÄÄ, NU RÄKER DET.
SEDAN LÄSTE VI EN SERIE, FRÅN OSKAR EKMAN-SAMA.
LET ME LOVE YOU OSKAR EKMAN!
Sorry, men om jag säger att det är han som skriver bleckmossen så kanske ni fattar? xD
Boken var också hemskt, Vi ska ses igen, Sanam
En berättelse om vägen till friheten.
NÄÄ, NU RÄKER DET PÅ ALVAR.
JAG HAR TITTAT KLART PÅ EPISODE 100 AV GINTAMA
Så nu ska jag titta på de nyaste avsnitten av de nya animerande och NO.6 ;w;
DETTA INLÄGGET BLEV LÅNG.
SORRY.

 
 
Ingen bild

Linnea

4 november 2014 06:37

Vi använde oxå Imovie i skolan i sexan! Då gjorde vi en nyhetssändning med väderleksrapport, intervju, utrikes och inrikes nyheter :)
O.O Norge?! Ojdå... Vi hade en liknande uppgift med att vi var på lyxkryssning och så fick man välja personer och saker att ta med oss på kryssningen. Sedan gick färjan sönder och började sjunka och du måste välja vad och vilka du ville ha med dig~
Det var en del av ett modde projekt typ i femman~
JAG HAR OXÅ LÄST VI SKA SES IGEN SANAM! Så sorlig...

『 ᗪ丨ᗪ丨』

4 november 2014 17:14

Well, det låter mer troligt att en lyxkryssning går sönder än att Norge startar ett krig med Sverige xD
VISST ÄR DEN SORLIG? D:
Men ibland kunde den var lite tråkigt, och om det inte vore för Oskar Ekman så skulle jag nog inte bry mig så mycket och vem som skrev det xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards