❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2014

Ny header äntligen ^^'

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 oktober 2014 17:01

DETTA ÄR GALNA OTAKU BLOGGEN OM NI BLEV OROLIGA, SANDRAI BLOGGEN~
FÖR, EFTER ÅRATAL SÅ HAR JAG BYTIT HEADER OCH STYLAT OM BLOGGEN~
OM NI INTE HAR MÄRKT DET~
Om jag ska vara ärlig nu då, på grund av att inlägget var knäppt igår var att jag hållde på med header hela dagen -.-'
Surprise!...? xD
HOPPAS NI FREAKING GILLAR DEN, KOMMENTARER VAD NI TYCKER OM DEN ELLER OM JAG SKA BYTA~
Idag i skolan så har det inte hänt så mycket men, eller jo på syslöjden tog Caroline min iPad att tog kort med den.
Alltså, det var inte 10 kort eller något sådant, det var 228 nya bilder.
JA, SÅ JAG SATT TYP I EVIGHETER OCH RADERADE ALLA, THANK YOU ROMEO~
Caroline är min Romeo men, det vissade sig att Romeo är otrogen.
Romeo är ihop med en kille, i snart 2 veckor.
Romeo var otrogen mot mig.
D:
Vi fixar ju en teater, Romeo x Greta~
Inte Romeo x Julia, för det finns det redan en i klassen som hetter Julia, så vi fick ta Greta istället :3
Och vi ändrade storyn lite, det vissade sig att Romeo var otrogen mot Greta (mig) och så ska detta lösas.
Mer har vi inte kommit på lösningen med det kommer bli jätte bra :D
NEJ, NU HAR VI ÄNDRAT TEMA ÄNNU EN GÅNG, HOPPAS NI GILLAR NYA STILEN PÅ BLOGGEN! :D
Förut:

NU!:

BTW, DET KOMMER VARA TVÅ INLÄGG IDAG!!!!!
FÖR JAG FICK ETT MAIL ATT MIN MÖSSA ÄR NU I FLYGGPLANET OCH ÅKET TILL SVRIGE, SÅ DEN KANSKE REDAN KOMMER IMORGON? IALLAFALL DENNA VECKAN OCH DET ÄR AWESOME!
*fangirl*
<3

 
 
Ingen bild

Linnea

20 oktober 2014 19:05

Va!? RADERADE DU ALLA BILDER D:
Men då har du ju inga att visa åt mig :o

xD ~Don't worry, it's ok~ xD

Har ju redan sagt min åsikt= Jättefint!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

20 oktober 2014 20:01

WAiT, DET VISSADE SIG ATT JAG HAR KVAR DOM I ETT ALBUM SOM KALLAS "SENASTE RADERADE!" :D
Vilken konstigt album xD
Well, fixade också en ny video ;w;
MEN MAILEN BÖRJADE KRÅNGLA IGEN.
SKICKADE EN MAIL TILL DIG FÖR EN STUND SEN
HOPPAS ATT DEN KOM FRAM.
D:
Waaah, är säker att du kända ha gjort bättre ^^

 
Julia

Julia

20 oktober 2014 21:25

Den nya headern är superduper fin! <3
Vart gör du dem?
Neko-hug^^

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

21 oktober 2014 16:05

THANK YOU! :D
Jag använder ett program som hetter pixlr~
PixlrExpress.
Och där fixar jag alla mina bilder till friday special inläggen o sådan, den är enkel och den funkar! :D
Neko- Hug~ :,3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards