❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2014

Höstmarknad~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 oktober 2014 19:40

~IDAG VAR DET HÖSTMARKNAD~
JAG HAR LÄNGTAT SÅ SJUKT MYCKET, ÄNDA FRÅN VÅRMARKNADEN TILL NU!
Efter vår marknaden, så fattade jag inte varför jag inte köpte några peruker till cosplay ;^;
Och smarta jag, tog inte med mig mobilen för att ta kort x,D
Forgive Me~~~
Nu till marknaden~

JAG KÖPTE MYCKET FÖR FÖRSTA GÅNGEN :D

Dock inte så mycket från marknaden xD

Ehm, vad kallas det...
Haul?
Höst marknads haul 2014?
Alltså, jag vet inte hur man gör haular, så vi gör det enkelt xD
Detta köpte jag från marknaden:
2 peruker.
2 byxor, för mamma tvingade mig, för jag hade inga hemma typ...
2 CANDY APPELS OR WHATEVER!
Alltså, godis äpple, dom som är röda med strössel~
Har så länge viljat äta det, från alla animer och manga som jag har sätt det i~
En till mig och en köpte vi till min bror, såklart har jag redan ätit upp den så ni får en bild på den andra hemma xD

Jaa, den såg bättre ut när vi köpte den C:
Den smakade ok.
Helt ok :3
Kladdigt, och väldigt söt men gott ^^
Well, nu till peruker OwO
Omg, detta har jag längtat efter xD
Ni skulle bara veta hur svårt det var att välja mellan alla ;^;
Med dessa två valde jag~

JAG TROR ATT JAG KAN COSPLAYA MIKU HATSUNE NÅGON GÅNG! :D

Fabulous~
MEN DET FANNS INGA VITA PERUKER! ;___;
Pyon, jag som mest av alla vile ha en vitt ;^;
Well, sånt är livet ;w;
Saker som jag inte köpte från marknaden:
2 Jeans.
1 idrott påse
1 par skor
Alltså, jag var helt nöjd efter jag hade köpt ENSAM mina peruker som kostade 80 kr st -.-
Men, såklart så ska mamma tvinga mig köpa sådant ;-;
2 jeans från vero moda, jag var helt whateever köp vad du vill xD
Sedan av någon anledning skulle vi köpa en idrotts påse...från Intersport då xD
OCH SÅ HAR JAG ÄNTLIGEN NYA SKOR! ;w;
Efter alla dessa år, har jag några som passa mig ;3;
såklart, idrott skor från Nike :3
Eftersom min blogg är ingen " mode och skönhets blogg" så tänker jag inte lägga ut bilder hur byxorna ser ut, eftersom hur roligt är det att se några par byxor? xD
Det finns redan så många mode bloggar så min blogg får nog inte plats där bland alla andra~
Det var en MASSA folk på marknaden, och alla som skulle gå därifrån från klassen träffade jag C:
Alla sa "Meh, har du köpt peruker nu ochså? xD"
Men ja, det var trevligt :3
DAGS ATT BÖRJA SAMMLA IN PENGAR, FÖR ÄNNU EN GÅNG ÄR JAG FATTIG.
Weiii, det där med pengar har alltid varit ett problem för mig -.-'
Oki, nu ska jag prova perukerna ännu en gång <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards