❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 augusti 2014 16:07

Är så trött ;^;

Dagen började bra, alltså vi hade håltimma halva dagen, kunde det bli bättre? xD

Typ tre timmar~

Helt underbart ~<3

Men, sen så började det gå lite sämre :/

Alltså....Jag blev på dålig humör kännde jag~

Vet inte vad som hände men, vill vara ensam oftas då för jag vill inte göra andra sura på mig när jag är på dålig humör~ 

Men nu lyssnar jag på musik och mår en aning bättre ^-^

Vi har match idag så, då får jag ta ut allt och bara skrika och skrämma livet ur andra som kommer fram till

mig och ska göra mål x'3

Det är så kul att stå där i målet, och när någon kommer till dig så skirker du bara " MÅLVAKT!" och dom andra blir livrädda x,D

Ja, jag gör så på planen.

Och det funkar jätte bra.

Sen så har jag engela läxa till imorgon fast den var enkel >w<

Och med anime, så ser jag de nya avsniten av alla animer :o

Och nu när jag nämde det så får ni en awesome bil på free men, ni känner ju typ mig så ni vet ju kanske att jag är lite "udda" xD

 

GINTAMA+FREE! 

THIS IS TO MUCH!  X,D



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards