❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 augusti 2014 18:00

OH MY GOSH, JAG HAR EN DAG KVAR AV FRIHETEN INAN HELVE**T BÖRJAR IGEN! 

Ja, är ledig imorgon och sen på tisdag börjar skolan ;^;

Imorgon inlägget komme bli ett dramatiskt inlägg kan jag lova er ;-;

OCH JAG HAR SÅ LITE KVAR AV MIN SERIE

Come on! I can do it befor Skolan börjar! >u<

Sen så har jag läsit ut rebirt idag~

MEN SÅKLART SÅ HAR DEN DROPPATS OR WHATEVER!

WHY!?!?!? 

MÄRKTE DET JUST NU ATT SENASTE KAPITLET KOM UT 2011 OCH ATT DON HAR DROPPAT SERIEN! 

;_______;

Nästan hälvten av alla mina manga serier som jag läser har blivit droppade ;^;

Jag hatar det så mycket >^<

BUT I BELIEVE THAT ONE WONDERFUL DAY WILL COME WHEN THEY PICK UP EVERY MANGA THEY DROPPED OR WHATEVER!

  

WE BELIEVE BECUSE, WE ARE OTAKUS!

AND WHAT I'AM TALKING ABOUT?

Anyway, frogive me men är SÅ JÄKLA POSETIV JUST NU!

Jag ska dra till Nellie och med Wilma och Amanda o titta på film :D

Men om en stund så ja~

FREE HUGS TO EVERYONE!

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards