❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 augusti 2014 16:25

Jag har inte tittat på anime jätte länge

Varför? 

För jag har haft fullt upp...

Nästa hela denna veckan så har det kommit några till mig och frågat om vi ska vara, och idag så kom Nellie och Wilma, vi cycklade hela dagen, det var roligt~

Och igår kom Amanda, Vilma och Pierre till mig och frågade om vi skulle göra något...

Nu när jag tänker efter har ingen kommit till mig på måndag o.o

Okej, lyssna alla, imorgon så ska jag titta på anime och läsa manga! xD

Så jag är upptagen~

Ingen av dom läser min blogg så jag vet inte varför jag skriver detta....

Och så har jag idag min första träning -^-

Orkar inte är det ända jag kan säga >^

Har iallafall haft tid att börja på en ny manga! :D

Rebirth.

Vampyrer owo

Yes! 

Fast, även en ny karaktär som jag inte gillar...En "good for nothing" karaktär -.-

Är på bok 3 nu och den är helt ok ^^

Ibland kan stilen i mangan vara lite konstigt....

 

Nu måste jag packa till träningen -.-

Får se om jag överlever eller om jag sommnar på planen, det är mycket möjligt -.-'



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards