❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 augusti 2014 19:42

Hela dagen har jag varit i Alingsås.

Och jag är helt slut.

Det var så här~

Förra månanden så skulle vi åka till en av mammas närmaste vänner som bor då i alingsås, och jag hade inte sätt henne i typ 8 år så ja~

Vi skulle åka ditt förra månanden faktis men, då hände det något och hon var tvungen att åka till sjukhuset...

Hon är 60 år och ser ut som om hon vore 35 år, ja det är möjligt.

Så, idag åkte vi ditt och alla dessa gammla minnen, coming back  ;^;

Hon bor i ett lyx hus, nära en sjö och ja, väldens vackraste hus kan man säga...och dyraste kanske...

Och senaste gången jag var där som var hur länge som helts, så köpte hon en sagobok till mig, men hon gav mig dom aldrig eftersom hon glömmde det~

Och nu hittade hon dom sakerna, och jag var ju bara tvungen att accepetera sagoboken om prinsessor som hon köpte till mig x,D

Men, hur kunde man säga nej? ;-; Hon skulle ge den till mig för länge sedan, och ska jag bara säga nej tack, jag har blivit för stor?

No way! O.O

Men jag har så många minnen där ifrån och nu kommer allt tillbaka~

Hon gav oss en massa godis och glass, herregud vad jag är mätt nu xD

Men där var jag hela dagen då~ Och imorgon börjar min fotboll träning!

Well, jag måste få bort alla sötsaker som jag fick där >^<

Der var roligt ialafall~ 

  

Ska nog snart fixa till min blogg, byta omröstning och sådant~

Fick bara lust känner jag~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards