❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 11 juli 2014

#15 Days of anime: Day 7: Do you like yaoi or yuri?

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 juli 2014 16:22

Well, jag har inget imot det :3

Alltså, varför ska jag ens ha något imot Yaoi and Yuri? xD

Men, det är inte precis att jag är en "crazy fangirl" över det och att jag tittar på " yaoi animer" eller " yuri animer"~

Men, jag kan faktis förstå varför man kan gillar Yaoi och Yuri även om jag inte tittar på det~

I don't know, har bara fått en sådan känsla xD

BLIR BARA SÅ SUR PÅ ALLA SOM TYCKER ATT DET ÄR FEL ATT KILLE X KILLE GILLAR VARANDRA OCH LIKADANT MED TJEJER!

ALLTSÅ, ÄR DET FÖRBJUDET NU FÖR TIDEN ATT GILLA NÅGON SOM HAR SAMMA KÖN SOM EN?

Suck...Till alla yaoi och yuri fans där ute...

JAG ÄR PÅ ER SIDA!

Strunta vad de andra tycker, gillar du yaoi & yuri så ska du få göra det! ^-^

Om jag ska vara lite ärlig här, jag har faktis varit en lite fagirl över Hikaru x Kaoru från OHSHC~

Så, jag tittar inte på yaoi eller yuri men jag har inget imot det :3

  

So kawaii >3<

 
 
Bakaneko

Bakaneko

13 juli 2014 17:45

OMG NEZUSHI<3
Dog lite när jag såg bilden, så mycket kärlek som kommer tillbaka ;-;
Ett litet tips till dicht; Yaoi är för hardcore att bara börja med, jag kan rekommendera att du börjar se någon lätt bl bara för att prova på't -
Se No.6 Elva avsnitt, fantastisk story som står i fokus och underbara huvudkaraktärer (Nezumi och Shion, som du ser på bilden c:)

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

13 juli 2014 18:53

Har hört så mycket om No.6 x,3
Och ja, tror att det är dags att ge ett försök till yaoi och får se om jag gillar det owo
Nu när du skriver om No.6 så har jag verkligen lust att titta på animen xD
Fast, har just nu rätt många anime serier på gång >w<
Tack för tipset! :,3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards