❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 juli 2014 17:38

 

Friday special!: Cosplay: Mikasa Ackerman.

Ni läste rätt...
Jag har gjort min första cosplay! Har ALDRIG cosplayat någon förren nu ^-^'
I omröstningen, vad ni vill ha som friday special inlägg så har än så länge cosplay fått mest röster! :D
Jag är så glad att få höra det, eftersom jag verkligen älskar cosplay! <3
Men, jag vet inte, vad vill ni ha för cosplay inlägg? D: 
Kommentera gärna och ge mig tips vad jag kan skriva om cosplay!

Okej, jag hade en boring day och hade verkligen lust att cosplaya någon fast...
JAG HAR INTE PERUKER!
Jag har ju en svart peruk som år minst 5 år gammal och den peruken är med en mask som sitter ihop med den, så jag försökte hitta den peruken som var i källaren, och i källaren kan man inte hitta något. Jag lovar er.
Typ, efter 2 timmar så hittade jag den men, håret var på alla hål så jag var tvungen att borsta peruken och som alla vet så är det rätt svårt xD
Sedan, så tänkte jag....och tänkte....och tänkte lite till....
Och bestämde mig att den peruken var mest likt håret som Mikasa hade i attack on titan! xD
Det var alltså då när hon hade lång hår som jag fick cosplaya till~
Mikasa är inte min favorit karaktär i animen men, jag gillar henne ändå rätt mycket så jag tyckte det var värt ett försök :3
Och sedan sminket....
Alltså, jag och make-up? x,D
Ja, detta tog många timmar att sminka mig eftersom jag aldrig gör det annars~
Men, när vi pratar om smink till cosplay så pratar vi om något helllt annat!
Många tycker att jag passar i smink, till och med min bror kom till mig och sa att jag passade 0.0
Men, jag har bara smink om det gäller cosplay x3
Jag fixade bara anisktet! Alltså, jag ville inte göra något stort eftersom jag inte har rätt matrial hemma så, jag försökte bara fixa mitt anikte~

VARNING FÖR EN STOR EPIC FAIL!

  

FAIL!

SOM NI SER SÅ LYCKADE JAG ABSOLUT INTE MED DET!

FORGIVE ME!

 Nu när jag tänker efter, detta är första gången jag lägger upp en bild på mig själv 0.0

 pinsamt* 

Och på en sådan hemskt bild ochså Dx 

Men, jag vill inte precis lägga upp en bild på mitt " riktiga" anskite! 

Många har sin egna lila fantasi hur jag kan se ut, och jag vill inte förstöra den! 

Alltså, jag vill inte göra er besvikna ;_; 

Nästa gång, så ska jag verkligen kämpa med min cosplay så den blir bra och inte en fail!

Så, detta var min första cosplay...hoppas ändå att ni gillade den på något viss *-*

Kommentera gärna vad ni tyckte om cosplayen och om ni har några tips så blir jag verkligen glad av att läsa dom! >w<

Om ni vill att jag ska fixa mera cosplay inlägg där jag är med, gilla inlägger så vet jag då :D

 

End

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 juli 2014 16:22

Well, jag har inget imot det :3

Alltså, varför ska jag ens ha något imot Yaoi and Yuri? xD

Men, det är inte precis att jag är en "crazy fangirl" över det och att jag tittar på " yaoi animer" eller " yuri animer"~

Men, jag kan faktis förstå varför man kan gillar Yaoi och Yuri även om jag inte tittar på det~

I don't know, har bara fått en sådan känsla xD

BLIR BARA SÅ SUR PÅ ALLA SOM TYCKER ATT DET ÄR FEL ATT KILLE X KILLE GILLAR VARANDRA OCH LIKADANT MED TJEJER!

ALLTSÅ, ÄR DET FÖRBJUDET NU FÖR TIDEN ATT GILLA NÅGON SOM HAR SAMMA KÖN SOM EN?

Suck...Till alla yaoi och yuri fans där ute...

JAG ÄR PÅ ER SIDA!

Strunta vad de andra tycker, gillar du yaoi & yuri så ska du få göra det! ^-^

Om jag ska vara lite ärlig här, jag har faktis varit en lite fagirl över Hikaru x Kaoru från OHSHC~

Så, jag tittar inte på yaoi eller yuri men jag har inget imot det :3

  

So kawaii >3<



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards