❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 juli 2014 19:03

Alla animer.

Det finns inte en ända anime som inte har ändrat mig.

Om det inte var för anime och likså manga så skulle jag förmodligen inte vara den som jag är idag, jag skulle inte kunna vara mig själv. 

Vad dramatiskt det lät då xD

Fast, det är ju sant! :D

Förrut, när jag inte visste vad anime var så var jag verkligen blyg och jag hade ingen precis mening i livet när jag blir stor och ska skaffa job~

Jag tänkte rätt mycket och fantasiterade (som jag fortfarande gör x,D) men, jag visste att det aldrig skulle hända och jag kastade bort mitt äventyr i livet och alla tankar~

Min historia som liten är rätt sorlig xD

Och så hör det inte ens till detta inlägget xD

Men! När jag fick reda på anime så bestämde jag att måla all min fantasi och dela med mig av den! :D

Måla en seire, och hoppas att det blir en anime och se sin fantasi och alla tankar som en film typ ^-^

När jag kollade på anime, så såg jag alla karaktärer och hur deras personlighet var och hittade min egna personlighet i det >w<

Så, alla animer som jag har sätt och tittar just nu på ändrar mig och ger mig nya tankar :3

Herregud, nu när jag läser igenom allt så tänker jag vad jag just babblade om xD

Sorry

Men, animen clannad förändrade mig rätt mycket och gav mig en massa känslor~ Den fick mig att verkligen tänka efter vad jag har och att jag ska vara nöjd med just det :3

Så, alla animer har ändrat mig men, om man ska välja en så blir det clannad eftersom den fick mig att tänka på allt och alla känslor <3

 

Om det skulle handla om manga istället, så är det helt självklart bleckmossen som jag skulle ha valt, that manga changed all my boring life :,D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 juli 2014 17:12

Idag så fyller en av mina väldigt nära och kära vän Nellie år!

Jag har nämt rätt mycket om henne och Wilma på bloggen, dom har ochså skrivit ett litet inlägg här :D

wilma-och-nellie-besoker-bloggen

Det är alltså Nellie som fyller år~

Alltså Nellie....

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :,D

Hoppas bara att du nu kommer läsa detta inlägget xD 

Well, jag cyklade till henne idag pch gav henne min present, ett par hörlurar! 

Jag hoppas att du gillade dom! ^-^

Jag och Nellie har gått i samma dagis och i samma klass, men det var inte så länge sedan faktiskt då när vi verkligen började umgås~

Låt mig säga detta, Nellie är verkligen en helt underbar person och vän! <3

Nellie, jag hoppas verkligen att du kommer ha en jätte roligt födelsedag!

Som vanligt så önskar jag dig mycket glädje och lycka, du är verkligen en helt fantastiskt som Nellie-chan ;^;

Hoppas att jag får kalla dig Nellie-chan xD

Tack för allt du har gjort, och tack att jag fick göra detta inlägget till dig :,3

Det blev inte något bra inlägg, sorry Nellie D:

But, you are best and you know it~

 

#15 Days of anime kommer senare ikväll!



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards