❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 21 juni 2014

Varför har så många bra animer bara 12 avsnitt? ;___;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 juni 2014 19:46

Idag så kommer en massa awesome animer avslutas! D:

Många av dom nya animerna hade bara 12 episodes och ja, now it's time ;^;
Bokura wa Minna Kawaisou

Kamigami no asobi
Waah! I don't want to end those anime! ;___;
Så, idag så har jag läst hela dagen skip beat~
Sen så fick jag en liten chock~
Gissa hur många böker jag har läst under fyra dagar då när jag började på skip beat, alltså på onsdagen?
...
Jag har läst 17 böker under 4 dagar.
...
Undra om jag har slagit mitt rekord? xD
Alltså, jag älskar verkligen den om ni förstår det! Det är en sådan manga, som man bara inte kan sluta läsa! Som tur har jag 19 böker kvar ^^

Enligt mina beräkningar xD

Och att mangan fortfarande är ongoing och har en anime~<3
Det bästa är framför mig :,3 

 

 
 
Julia

Julia

22 juni 2014 17:47

Animebolagen vill bara jäklas med oss....
Fast det får en ju att läsa mangan också, så de får väl som de vill...

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

22 juni 2014 21:19

You are right...
Antar att det är dags att skicka ett brev till animebolagen och sägat till dom -.-
Om jag bara kunde deras adress eller mail -.-'

 
Bakaneko

Bakaneko

23 juni 2014 22:08

För vissa funkar det ju, men hör här; jag kollade upp KimiMachis anime på MAL, och i karaktärerna såg jag bland annat Asakura Kiyomi, en karaktär som huvudpersonen träffar i Tokyo strax efter kapitel 60. Animen är 12 avsnitt. Jag förstår att den har fått skitbetyg FÖR SÅ SPEEDAD FÅR EN ANIME INTE VARA D:<

Superbra att du läser Skip Beat, det är en av mina absolut största favoritmangor c': Jag borde verkligen se animen, men Ren ser så dum ut där... hur vågar de förstöra min husbando? D:< Hursomhelst, kapitel 213 kom nyligen ut men det är på kinesiska och översättningen tar typ lika lång tid som det tar för nya kapitel att komma ut >-<

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

23 juni 2014 22:34

Waaah! Hur kan man trycka in 60 kapitel på bara 12 avsnitt!
Det är just det som oftas förstör animen >.<
Allt blir så ihoptryckt och slutet är alltid helt uselt!
Man borde satsa på att göra en lång anime istället för att få in allt i så lite avsnitt :/
Skip beat < 3
In my heart~
Alltså, det är jätte ofta så o.o
Att alla killar ser nästan bättre ut i mangan än i animen O.O
T.ex Usui fårn kaichou wa maid-sama är så mycket bättre i mangan.
...
Ignorera det där med Usui xD
Ugh, det är helt hemskt när man vet att ett kapitel har kommit ut men dom måste översätta allting och att dom tar typ fikapaus var tredje sida så dom blir aldrig klara :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards