❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 6 juni 2014

Sveriges Nationaldag!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 juni 2014 18:03

Sveriges nationaldag~
For your who have forget that, it's today~
Och det är även idag som några byter fönster hos mig i mitt rum så jag inte kan gå in.
Underbart.
Inget målade idag heller antar jag.
* suck *
Det bästa var väl att det är ingen skola idag~ Men, jag fick inte sova länge eftersom dom skulle komma till mig och byta fönster halv 8 ._.
Även idag så planerar jag titta klart på attack on titan/ shingeki no kyojin.
Och ja, har inte tittat klar på den på grund av tekniska problem xD
Sen så har jag läst mangan " Deat note" men, jag kommer ingenstans -.-'
Well well, det är Sveriges nationaldag idag så jag bjuder er på sveriges nationalsång! :D

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

7 juni 2014 00:03

guren no yumiya <3
our names wont be rememberd if we die like trampeled flowers I refuse to be forgotten written of as less than worthless~
aww~
men vilka är dina favoriter??? ;3
av alla karaktärer typ ;3

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 juni 2014 12:32

Guren no yumiya,
Not knowing the name of the trampled flower,
The fallen bird yearns for the wind to come~
I JUST LOVE THE OPENING! < 333
Whaa~ Mina favorit karaktärer~
Jag gillar verkligen alla men, bäst av alla karaktärera är ju självklart:
LEVI!
Alltså, vem kan dislike honom o.o?
Han är en av mina favorit karaktärer i alla animer som jag har sett < 3
Haters gonna hate~
Sen så gillar jag verkligen Sasha OwO
Becuse, potato is awesome and she is awesome~
Önskar bara att hon kunde vara mera med i animen D,:
Sen så har vi ju Eren, Armin och Mikasa~ Eran är en bra huvudperson, Armin har fina tal och Mikasa är som hon är < 3
Vilka är dina favorit karaktärer i Shingeki no kyojin/ Attack on titan? :3

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

7 juni 2014 00:04

ja, och testa attack on titan spelet~
för det är fablouos och skit svårt~ men men~
*fangirling* yes...~

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 juni 2014 13:07

Det måste man ju göra OwO
Men, måste fråga dig en sak~
Fyllde du år igår? O.O
Läste din blogg igår som varje dag men, jag är helt efterbliven xD
Forgive me ;_;

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

7 juni 2014 16:19

lol, joo~
fast jag talade väl inte riktigt om det~
(time to change presentationen...)

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

7 juni 2014 18:15

GRATTIS I EFTERSKOTT! :,D
Får jag göra ett," Happy birthday" inlägg till dig som jag kan lägga ut på bloggen? x,3

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

8 juni 2014 20:46

haha~ arigatou~
och det är klart du får~ :'3

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

8 juni 2014 21:44

Yey ^^
Arigato gozaimasu x3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards