❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 maj 2014 19:56

Herregud, tycker nog inte att åska är lika mysigt längre o.o

HÖRDE NI VILKET OVÄDER DET VAR IDAG UNDER NATTEN!?!?!

Inte? Då så kan jag säga att det var hemskt!

Det började omkring 5 tiden, jag sov som som en död like always~ 

Men, jag vaknade av att det verkligen spöregnade ute och jag hörde konstiga ljud.

Tänker bara, det måste vara en bil or somthing, kanske en galning som åker moped eller något~

Fast, senare så fortsätter det bara och då märker jag att det åskar ute xDVa mysigt tänkte jag först och så börjad jag räkna hur lång ifrån dom var.

Okej, 1...2... 

... 

Och där lät det. Blev helt förvirad och jag räknade säkert fel~

Sen direkt kom det en till blixtr och då började jag räkna, 

1...2...

Och där kom ljudet från blixtren. Började få lite panik för direkt efter en blixt så kom nästa! 

Det var verkligen creepy, hela tiden hörde man blixtren och till sist så skulle jag titta ut genom fönstret

Precis när jag ställer mig upp, chock.

Allt blev kritvitt och alla fönstren lysste vitt, golvet skakade och dirket efter det så kom ljudet. 

Sen så fick jag det svårt att somna om Dx 

När jag vakande så läste jag direkt aftonbladet 

Rubriken sa allt, " 150 blixtrar på 10 minuter"   

Jag hade även något som kallas " Klassbollen" idag! Det är att man spelar med sin klass mot andra klasser

Och i alla år så går vi aldrig vidare xD Vi förlorar alltid! Även idag xD Vi hade fyra matcher och vi förlorade alla, vi fick inte in något mål ens! Så ja, vår klass är inte så duktiga på fotboll xD

Sen så åkte vi till stan och där köpte jag lite " lördags snacks" 

  

Det var jätte gott owo 

Det finns jätte lite kvar nu eftersom jag typ har ätit upp allt xD 

... 

Innan jag glömmer det.

ETT NYTT KAPITEL FRÅN LAST GAME ÄT UTE! 

ÄNTLIGEN <3 ÄLSKAR DEN MANGAN! 

It's just too cute >w<



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards