❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 maj 2014 19:51

  

Friday special!: Choose you friday!
Då så var det dags att göra en ny omröstning!
Och varför har jag då det som en friday special inlägg då? Jo, för frågan kommer vara så här:
Vad vill du ha på friday special inläggen?
Förra omröstiningen var vad ni tyckte om min header, 
Så här såg det ut:


Tack alla som röstade! 

Okej, ska säga alla alltenativ nu som du kan välja:

1. Tio Saker du inte visste om mig!  

   

Skriver 10 saker som ni inte visste om mig! Har gjort detta två gånger~

Rösta på det om du vill ha flera " 10 saker du inte visste om mig!" 

2. Mail time. 

   

Hade detta förra fredagen, ni skickar in mail till mig som jag sedan lägger ut på bloggen!

Gjorde detta en gång.

Rösta på det om du vill ha flera Mail time

3. Anime/Manga

   

Skriver om anime/manga då, kanske top 5 animer, karaktärer, opening/ Ending låtar och liknande karaktärer, allt som tillhör anime och manga!

Har haft det några gånger nu~

Rösta på det om du vill ha flera! :D

4. Cosplay. 

   

Söker upp på google bilder cosplay bilder som är awesome, hur du kan sminka dig och cosplaya dig!

Gjorde detta bara en gång.

Puhh, okej...Rösta om du vill osv~

5. Question to my followers!

   

Jag ställer frågor till mina följare, alltså till er! Mycket omtyckt inlägg som alla kan vara med i!

Haft question to my followers rätt många gånger.

Rösta på det om du vill ha flera!

6. Youtube. 

   

Letar upp från himlen till jorden olika klipp som jag sedan lägger ut på bloggen. Det kan vara musik, horror eller något roligt!

Gör det lite då och då på vanliga inlägg ochså!

You know, rösta på det ochså vidare om du vil ha det~

7. Dikter.

  

Lite dikter på bloggen! Ska försöka skriva dom ensama då kanske x3 

Ugh, rösta på det om du vill ha det och så~

8. Try not to smile or laugh challange!

  

Jag utmanar läsare och gör en mini tävling! Ni ska inte skratta till en video, bild eller något sådant!

Orkar inte skriva det -.- 

Rösta på det om du vill ha det!

9. How to draw! 

  

Lägger ut videos när kanske jag målar eller bilder och så, kan ochså vara från youtube~

Rösta och så vidare~

10. Allt! :D 

Vill du ha allt lite då och då så är det bara tt rösta på altenativet "Allt!" 

11. Något nytt! ;) 

Om ni vill ha något helt nytt tema och inlägg så röstar du på detta! 

Tack alla som var med och röstade på min förra omröstning, hoppas att ni kan vara med nu ochså!

Rösta och bestäm vad NI vill ha som friday special inlägg!

  

End.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 maj 2014 17:27

Skrev ett jätte långt inlägg nyss men allt raderades.

...
Keep calm.
Okeeeeeeeeej, orkar inte skriva allt för det raderades så får kortfatta alllllllt~~~
Idag i skolan så var det den sista fredagen! 
FATTAR NI, SISTA FREDAGEN INNAN SOMMARLOV OCH MED MIN KLASS! 
* Snyft snyft * Jag som älskar fredagar ;^;
Dom fredagar som är kvar i skolan så är vi lediga osv...
Kan bara inte förtså det Dx Det känns så overkligt!
Skolan var som vanlig idag, fredagar är alltid lugna ^^
Men, jag skrev förrut något som hade hänt i skolan och det var jätte långt fast, nu så har det raderts ._.
Kanske lika bra det, måste nog fråga andra om jag får skriva det på bloggen....
Aja, solen skinner idag igen och igen har jag dålig samvete att jag är inne i mitt rum även om ute skinner solen och det är varmt xD

  


Hmm...Vad mer kan man skriva? 

Ohh, juste det! Började på en ny anime igår!

Och snälla, mobba eller döda mig inte mig att jag inte har sätt denna tidigare.

Shingeki no kyojin/ Attack on titan

Asså de första min på epispde 1....

Det är en sådan anime som man bara vill slå sig själv och skämmas över att man inte har sätt den

tidigare.

Jag visste att den animen blev 2013 bästa och så men, ändå så tittade jag inte på den förren nu...

Alltså, alla har väll sätt den typ? Om du inte har det, kolla på den så snabbt som möjligt. 

Eftersom det är ett äkta mästervärk.

Har bara tittat på första avsnittet men, musiken...Animationen...Storyn...

* Skämms och tänker hur jag ska straffa mig *

DEN ÄR JU HELT FREAKING AWESOME! 

And you know it owo

Vill verkligen tacka denna tjejen som kommenterade att jag borde se på den!

saga-rin-chan

Skulle ha tittad på den senare men, eftersom du skrev om den så bestämmde jag mig se den så snabbt som möjligt och det är jag verkligent tacksam över

Som sagt, har inte titta på den så mycket men jag älskar den kan man verkligen säga!

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards