❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 maj 2014 16:44

Igår åskade det och regnade.

Tycker att det är så mysigt stt vara inne då ^

Men, inte så kul att spela fotboll match då.

Som jag gjorde.

Hemskt.

Men, jag lever som tur.

Måste överleva till den 29 Maj! 

SNART ÄR DET AFISH! DET GÅT INTE I ORD BESKRIVA HUR MYCKET JAG LÄNGTAR!

Senare, så kommer jag skriva lite mer info om det så att ni kanke kan träffa mig ni som ska ditt ^^

Anyway! Idag i skolan så hade jag religion prov!

Alla sa att det inte hade pluggat eller jätte lite o.o

Här tränade jag hela söndagen och måndagen o.O

Alltså, ca 8 timmar pluggade jag och jag är allvarlig!

Hade ju små pauser så jag kunde skriva på bloggen och äta o ja~

Det gick bra ^-^

Men....JAG HAR INTE KUNNAT TITTA ANIME JÄTTE LÄNGE! D:

Och idag har jag match!

  

* Om ni hörde ett skrik just nu så var det antaligen jag som skrek av all min sorg *

Sen så kollade jag faktis på Japanska stilen! 

You know, 

Sweet lolita, Gothic lolita, sailor lolita mm~

Alltså, jag gillar verkligen en stil, 

Classic lolita.

Alltså, jag som är en historia nörd så kan ni kanske fatta...xD

Stilen är väldigt elegansk och ja,~~~

Måste verkligen göra ett inlägg vad jag tycker av alla Japanska stile och mode O.O 

Vet typ ingenting om japanskt mode så ja xD


Tyvärr passar jag absolut inte i det.

Alla kläderna och klädningarna skulle aldrig passa mitt ansikte, dom är skit smala som är rena motsatsen för mig, och dom har oftas rakt hår som ochså är raka motsatsen x,D 

Nejmen, jag är seriös. Classic lolita skulle aldrig passa mig -.-

Men, måste undersöka alla stilar så får vi se om jag hittar någon som skulle passa mera mig x)



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards