❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 maj 2014 14:15

Idag så hade vi likså elevens val i skolan och jag valde ju dans och idag dansade vi....~~~

Hip hop.

Omg. 

Jag gillar inte precis hip hop musik men, att dansa till det har jag verkligen inget imot :D

Tycker att alla som dansar till hip hop är coola x)

Så, det var verkligen roligt eftersom man rörde hela kroppen och musklerna! 

Men, jag har en jätte stor bula på högra foten och på vänstar har jag ochså en bula men mindre...

Och eftersom jag är på fotbolls träningarna, idrotten och på boda borg så använder jag ju mer foten än vanligt så jag anstränger väldigt mycket dom :,/

Det gjorde till sist sjukt ont Dx

Sen så har jag en match idag! Måste stå ut~

Aja! Till saken, sen så var vi cheerleader!

Eftersom några valde fotboll som elevens val och så skulle vi göra en dans och heja på dom :3

Det var sköj ^^ 

 

Nu måste jag träna religion -.- 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards