❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 maj 2014 18:03

Har ni någon tekning som ni vill få upp på bloggen?

En dikt?

Någon bra låt som du vill dela med dig?

Nu på fredag gäller det!

Tänkte, att den kommande fredagen så ska jag lägga ut ERA bilder eller vad som helt som en friday special inlägg!

Så här ska det gå till:

1. Har du någon tekning/bild hemma? Eller en dikt som du blev nöjd med? Kanske en låt som du vill dela med dig av? Skicka in den! 

2. Skcika en mail.

Som sagt, bloggens mail är

 sandrai.bloggplasen@gmail.com

3."Rubriken" eller " temat", där ska det stå:

Friday special!  

Så att jag vet att mailen är till detta inlägget ;)

4. Klistra in din bild eller vad du vill ha upp.

5. Skicka in mailen till mig! 

Om ni inte har en mail eller vet inte hur man gör, då så kommenterar ni.

Om ni har någon dikt, låt så kan du kommentera den till detta inlägget.

Jag kommer inte publicera den kommentaren förren fredan!

Eller om man ska kortfatta allt,

Skicka in något på mailen innan fredagen och det kommer så upp på bloggen!

Som sagt, jag är usel att förklara men, hoppas att ni förstår annars så får ni kommentera om ni har några frågor!

  

Jag hoppas verkligen att så många som möjligt kan vara med! :D

För, om ingen skickar in något eller bara två stycken, så kommer det nog inte bli något.

Eftersom det kommer vara alldeles för lite för ett sådant inlägg Dx

Så, glöm inte att skicka en mail till mig med det som du vill ha uppe på min blogg! :,3

Mer information om mailenbloggens-mail 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards