❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 29 april 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 april 2014 18:31

Man kan kortfatta min dag med tre ord:

Skola, pizza, cykla.

Först hade vi skola då, det gick snabbare än det brukar gå på tisdagar o.o 

Fast, matten var jätte lång -.-'

Nejmen, tror inte att så hemskt myckt hände~ 

Men efter skolan hände det saker!  

Jag och hela Floby vågen* bestämmde att vi skulle äta pizza och prata om att vi skulle åka någonstans!

* Floby vågen är en grupp som består av 4 killar och 6 tjejer (?) och vi har tillsamans en grupp på skype som vi pratar och även på kik, kortfattad en grupp*

Det var några gubbar och tanter där som skällde ut oss att vi var högljuda -.-' I mean, vi disskuterade väldigt mycket ju så det kan jag ju förstå...

Vi pratade iallafall om att vi skulle göra något tillsamans! Typ, tälta, åka någonstas, grilla osv~

Seriöst, Liseberg, Skara sommarland, och allt sådant ville många åka till men, det var väldigt stora planer enligt mig och resten tyckte ochså det så ja~~~

  

Sen så blev det ett himla prat om när vi skulle åka, det händer så mycket i maj Dx 

Först så tänkte vi 9-10 maj göra något men, det blev väldigt tidigt och vi vet inte om vi hann planera allt,

men då kan inte Amanda följa med eftersom hon ska åka någonstans D,x

Men 30-31 maj var likså ett altenativ fast, det var mycket kvar och så kunde en annan tjej inte åka med...

Jag tyckte att vi skulle åka 30-31 maj eftersom då hade vi mycket tid att tänka igenom allt.

Men, afish ( en anime konvet som jag ska på, mer info borde komma senare på bloggen) ska vara 29 maj och, jag har väntat ett år på det nu så jag vill inte skippa det :/

Så ja, väldigt mycket prat så imorgon kommer vi prata lite mera om det i skolan~ 

Min idée är att åka någonstans inte så långt och grilla, piknik och fiska och sådant en dag :3 Kanske tälta om det inte blir för kalt~~

Sen så cyklade vi :D Hela gänget cyklade och hade roligt ^^ 

Om man ska kortfatta allt, det var en trevlig dag och det är verkligen roligt att hänga med sinna vänner!

 

Alltså, I wanna have a picnic or something like that with my followers o.o

I mean, det skulle ju bli jätte roligt owo 

Någon gång i framtiden kanske...xD 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards