❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 22 april 2014

Slagsmål kan man kanske säga...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2014 16:39

It's over...;^;

PÅSKLOVET ÄR SLUT! FOREVER GONE!!! ;____;

Och skolan har börjat igen -.-

Like the old days~~~

Alltså, påsklovet gick så snabbt o.o 

Nästa lov är sommarlov....I can't understand that. 

I vår skola är det bara tre hela normala veckor...de andra veckorna är det ledigt eller något sådant, prov,

elevensval och sånt... 

KAN NI FATTA, TRE HELA VECKOR KVAR!

Sen så poff, så är det lov...och splitra klassen...och en massa andra hemska saker kommer hända... 

Då kommer det bli rena hel****t.

Idag så ja, kanske inte bästa starten på dagen efter lovet :/ 

Igår som sagt hade vi cup och det gick inte alls bra kan jag säga, det var så himla brutal match den första! När jag vaknade så var jag död. Hade träningsvärk och har det nu i hela ryggen och i benen ;^; Känner mig gammal~

Jag tror att min pollenallergi har börjat, nysser all the time och det kliar i mina ögon så ja, hate it!

Och så är jag faktis rätt sur på något och det där något har jag inte lust att skriva om men, stay positiv~ 

 

Oh, glömmde nästan det, en somalie ville döda två killar i min klass. 

Jag är seriös.

Han ströp en kille i vår klass och slog till en kille som försökte då skydda honom och ja, tappade typ en halv tand. 

Vill ni veta hela historian? Men, jag hörde detta från den killen som blev skaddad så jag vet inte precis alla detaljer. 

Det hände efter idrotten. När killarna var i omklädnings rumet så är ju alla tvugna att duscha men, de somalierna som vi har i vår klass gjorde eller rättare sagt gör det aldrig så, en kille sa till dom att vi måste göra det etfersom läraren säger så.  

Då blev en somalie arg och ströp den killen. På allvar.  

Då så skrek en annan kille i vår klass vad han hållde på med och så så slog somalien killen som sa till på munnen! 

Sen så vet jag inte vad som hände efter det men, killen som blev slagen hade enna läppen uppsvullen och

hans tand var lös. Den var lös eller så åkte den av... 

  

Men som tur så var nog ingen blod inblandad...

O.O 

JAG HÖRDE DET FRÅN DOM OKEJ!? 

DET ÄR INTE PRECIS ATT JAG VAR I DOMS OMKLÄDNINGSRUM OCH TITTAT PÅ SLAGSMÅLET! 

JAG HÖRDE DET FRÅN KILLEN SOM BLEV SKADDAD OCH EN TJEJ SOM HADE MER INFORMATION SÅ TA INTE DETTA FEL NU!

Herregud o.o

Men ja, har ingen träning idag så ska titta på anime och kanske börja läsa en manga! x,D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards