❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 17 april 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 april 2014 19:05

What a rainy day~

Det blåste utan slut idag och var jätte kallt D,:

Och så regnar det...Värsta stormen!....typ...

Men, det är mysigt när det regnar ^^ Gillar att bara titta ut genom fönstret och se regnet och allt...*daydreaming*

Idag så hade jag försökt att måla något :/ Tänkte något snabbt måla men, alltid när jag ska börja måla så måste var var jätte nogran och göra alla detaljer så jag kunde inte måla något idag, suddade bort everything~~~ 

Även på dator gick det bara inte Dx Ugu ;^;

Anyway, it's raining~

  

Och så har jag ännu en dag börjat läsa en ny manga! x,D

Jag läser all the time!

Förrut så läste jag ju Ouji to Hero och kokoro botan och jag blev rätt uttråkad :/ 

Dom båda romance manga~

Så, efter att ha läst två sådana manga böker så ville jag ha lite mera action och inte allt romance och drama -.- Så, jag började på en manga idag som jag verkligen har villat läsa! OwO

Dengeki Daisy.

Action, comendy, drama, romance, mystery, school life, slice of life.

Äntligen lite mer action än alla dessa romance gulliga serier -.-' 

Jag måste bara ta en liten paus från det men, den pausen kmmer inte vara lång kan jag redan nu lova er xD

Dengeki Daisy är även en romance manga men, det händer mycket mera!

Den är bra owo

Verkligen bra OWO

 

Och så började jag titta igår på en ny anime x) Tittar på anime under lovet så länge jag har tid! Och läser manga all the freaking time! x,3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards