❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 4 april 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 april 2014 18:54


  

Friday special!: Question to my followers! 2#

Skulle det inte vara denna fredagen en frågestund om mig x,D Det blir aldrig av x) 

Denna friday inlägget kommer vara att jag ställer frågor till er! Och det är del två eftersom jag har gjort ett sånt inlägg förrut,

http://sandrai.bloggplatsen.se/2014/03/21/10613519-friday-special-question-to-my-followers/

Tack för alla so  komenterade era svar! Om ni inte har varit med och komenterat, gör det gärna då! ^^ Alla svar är välkomna!

Så här kommer det se ut:

Jag ställer frågor till er och ni svarar genom att komentera! 

Tex:

Qusetion 1: Hur mår du?

Då skriver ni siffran på frågan. 

Tex:

1: Jag mår bra.

Om ni inte vill svara på en fråga så skriver ni " inga komentarer

Ni behöver inte göra så om ni inte vill eller förstår inte ;3

Men! Det absolut viktigaste är att ni komenterar! Annars så har inlägget ingen mening ju xD

Gilla inlägget om du vill ha flera!

Hoppas ni kommer gillar inlägget och frågorna! 


Question 1: Vilken är din favorit färg?


Question 2: Om du bara fick ta med dig tre saker, vad skulle de tre sakerna vara?


Question 3: Iphone eller Android?

 

Question 4: Vad tycker du om läxor? Ska man ha det eller inte? ( here we go, a random question -.-


Question 5: Vilka är dinna favorit grenar i anime/manga? Tex, Romance, comedy, tragedy, drama mm.

Om du inte gillar anime/manga så svarar du på denna frågan istället!: 

Question 5: Vad tycker du om att snusa/röka?


Question 6: Läser du mycket?


Question 7: Är du en barn älskare?


Question 8: Använder du smink?


Question 9:  Hur mycket är du vid internet?

 

Question 10: Vad tycker du om när jag ställer frågorna till er som denna inlägget? ( Bra att vet antar jag :3)

 

Det var alla frågorna! Hoppas att ni gillade dom. Och kom ihåg, alla svar är välkomna och lika mycket värda! Ha en underbar fredags kväll alla!

 

End.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 april 2014 14:42

Ugh ;_; Den sista timmen i skolan var ju hemskt ;-;

Idag så skulle vi göra den muntliga provet i matte men, jag och min grupp hann aldrig göra det~ 

Men den sista lektionen så skulle vi få reda hur det gick på våra natihonela prov i svenska O.O 

Och det var så hemskt ;^; 

Några kom ut ur grupprumet glada och nöjda men några, med tårar D,x 

Några fick F i någon del och det var så hemskt! I mean, hur kan dom smartaste i klassen få ett F? När man bara såg hur ledsna som var så började jag nästan gråta ;_; 

Jag hatar de nya betygen! Om man har fel på ett område så sänkst hela betyget ner ._. Och så ändrar dom hela tiden! Först skulle man ha betyg från 9:an (?) och senare eller tidigare och så ändrade dom allting! Om några år så ska ni se, dom kommer byta betygen igen -.- Jag hatar det >,< 

Och allas tårar, Fy vad jag hatade de sista timmarna!

  

Ugu ;^; 

Men när jag ens m fick reda på minna betyg så blev jag helt ärlig chockad O.O Såklart så ska jag inte säga dom men, jag blev nöjd o.o För första gången xD 

Sen så hände det väll inget specielt~ Jo, dags att städa rumet -.- Det ser ut som en sopptip i mitt rum som vanligt x) Sen så kommer en friday special! :D Yey~

Och så läste jag ju kyou no kira-kun OwO 

Och kom igen -.- Så nära....varför kan inte de bli tillsamann nu ;^; I mean, vem ser inte att de gillar varandra? Men, kapitlet var väldigt bra, mycket hände owo 

   

Ska inte säga för mycket, läs den bara så kommer ni att förstå <3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards