❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 1 april 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 april 2014 16:58

April april, din dumma sill. Jag kan lura dig vart jag vill! ^^

...

Hur många gånger hörde jag det idag -.-' 

Jag hatar första april seriöst ._. men, idag så var det skit roligt x,D  

Har så mycket att skriva så vet inte vart jag ska börja x3 Vi börjar väll på morgonen

När jag kommer till skolan så bestämmer jag mig att lura Amanda OwO Så, så här blev det ^^ 

Me- Amanda ;^;

Amanda- Hej :D Vad har hänt?

Me- Jag kommer inte till skolan imorgon >_<

Amada- Varför o.O

Me- * tänker* Oh...vad ska jag säga till henne!? Ehm...!

Me- Jag har ont i min tå och måste gå till vårdcentralen imorgon ;^; 

Amanda- O.O 

Me- Jag kan knappast gå på den

Amanda- Oj..

Me- April april~  

Hahahahahahahaha x,D Jag är helt världelös på att lura folk i know, alltid när jag ska lura något så kan jag bara inte motstå att lee och börja gapskratt x,D Bästa pockerface har jag ju...not. Men det var kul iallafall^^ 

  

Fast, sen så blev jag lurad -.-  

För det första, någon tog mitt hårspänne och jag gick på att den var i sopptunan -.-' 

För det andra, Jag gick på att Nellie hade gjort sönder sin mobil -.-' 

För den tredje, jag gick på att sverige inte skulle vara med i euvision song contest -.-'

För det fjärde, jag gick på att Amanda hade ont när man drog henne i håret -.-'

För det femte, av någon andledning så gick jag på när Amanda sa att det stog en älg på korridoren fast, jag kollade redan åt det hållet så ja...varför känns det som om jag gick på det förra åter ochså o.O

Så ja, jag har bestämmt att salta min brors tandborste owo Jag blev så sur förra året när han lurade mig och jag kunde inte skämta tillbaka för han gick inte på det så, som att hämnas så saltade jag hans tandborste xD Ska kanske göra det igen i år owo I mean, this time i must be filming x,D

  

Sen så skulle vår klass lura 1-5 klasserna 0.0 Vår lärare sa att vi borde göra det, vår klass kom på en bra plan owo

Vi skulle lura dom till sporthallen och säga att sean banan hade kommit till vår skola!

Hahahahah x,D Vi planerade och jag och några andra tjejer kom in till 1:an klassrum helt anfådda och sa att han hade kommit till skolan, en tjej i vår klass skrev autografer på våra händer och vi hittade en bra bild på honom när han är på ett ställe som liknar vår skola som bevis owo


Så, när vi skulle gå in i klassrumet så vissade sig det bara jag sprang in och de andra glodde på mig, vågar ni inte komma in eller -.-' Aja sen kom dom till klassrumet ^^ Som ni fattar var det jag som skrek ut att han hade kommit owo  

You know, jag + crazy fangirl= inga problem.

Jag var perfekt, kom in i klassrumet och var helt galen och en true fangirl. Sen kom en kille till mig och sa menar du allvar och alla i 1:an blev skitglada och hoppade runt och sprang till sporthallen x,D planen gick perfekt owo


Så, några andra hämtade 3:an och 5:an och alla i lågstadiet till sporthallen och, vi tog fram våra mobiler för att filma och några trodde verkligen att han skulle komma! Fast, några skrek direkt ut att det var ett april skämt -.-'  

Sen så blev det mörkt och rektorn kom och pratade och sen så öppnar han dörren, där springer en man. Vår lärare x,D Vi bad honom att klä ut sig till sean banan och ja, han fick lånn en keps och tog en banan och sprang ut, det var så kul X,,,D


Alla i min klass kom upp och skrek apri april x) Fast sen, så dansade ALLA till seans banans låtar så vi hade disco mitt i allt sen :D

Och vi har nog den mest coolasts NO läraren ever! Hon kom in och dansade solo och det var så rolig xD Sen så gjorde vi en ring och alla klappade och sa att ettorna skulle komma in i ringen och dansa, sen tvårona och alla andra! Till sist så skulle lärana dansa solo, det var så roligt x,D

Nejdå, här i vår skola händer det gräjer! Ha ett disco och lura in alla att sean banan har kommit x3 

  

Sen så dog jag. Jag mådde så illa...trodde att jag skulle svimma. Det var så varmt! Jag hade så ont i magen och huvued likså nacken och ugu ;^; Men, senare blev jag bättre, jag kunde gå hem men vi skulle gå igenom lite om proven i SO vad det kommer och allt så, jag kunde bara inte missa det och sen så blev jag bättre :D 

Men, sen så hade vi orgetering -.- Man går ut i skogen och har en karta med sig -.-' Jag och Amanda tappade typ bort oss xD Det gjorde vi ochså förra året o.o Jag och kartan är inte så bra vänner så ja, aldrig att jag går ut med en karta mitt i skogen ensam x,D

Vi tappade typ bort oss, vi hittade ju vart vi skulle samlas men, det tog bara lite längre tid :3 Man får inte få panik är det viktigaste! 

 

Herregud vilket lång inlägg 0-0 Hade så mycket att skriva! Jag tror att det är lite roligare att läsa när man har mera bilder så ja, mycket text, mycket bilder! Eller vad tycker ni? :3 

Hoppas att ni gillade inlägget och har en bra 1:a april dag!



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards