❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 mars 2014 15:47

Vilken underbar start på morgonen c:

Först så drömmer jag om närcon eller något sånt o.o Sen så när jag vaknar så känner jag att jag borde se vad klockan är ( har ingen klocka i min rum eftersom den jag hatar klockor -.-) och jag orkade inte titta på mobilen för vem vet var jag hade lagt den -.-' Så, jag ville inte gå upp och jag sommnade om x,D 

Sen så, jag tvingar mig själv att titta på klockan och ser att jag har försovit mig c: 

Så, sprang som en halvgalen hönna runt hela huset xD Sen så hade jag ont i magen o.o Visste inte om jag var hungrig eller vad så det blev lite panik där men jag hann ju till skolan x3

  

Har väll inte så mycket att säga om skolan~

Eller nja, efter maten så hade jag ont i mangen igen o.O Men, det var vid brösthöjden, kanske vid lungorna om dom ligger där nu xD Men, jag hade rätt svårt att andas...Thing's are getting creepy....

Sen så var alla i en klump och kollade på horror video x,D Den hette något " light on" tror jag o.o 

Sen på träslöjden blev jag klar med min låda ^^ Yey~

Och så vet jag inte precis vad som händer med mig, börjar jag bli blyg eller vad? Idag pratade jag minde och jag vet inte vad som hände med mig...MEN JAG VÄGRAR VARA BLYG! THAT'S NOT ME!

Kanske det bara var idag eller så vaknade jag på fel sida ._. Mycket möjligt ._.' 

Aja, det var väll allt för idag~ Nu så ska jag ta te och leva livet ^^

 

Wait! Imorgon är det första april eller o.o Oh nej....detta är inte bra Dx Måste komma på ett april skämt och allt och gud, hur många gånger kommer jag bli lurad nu D:



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards