❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 28 mars 2014

Friday special!: Best opening/ending song!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 mars 2014 18:38


  

Friday special!: Best opening/ending song!

Okej, hade och har bråttom att skriva detta inlägget så det blev bara det okej Dx Och detta är inte alla mina! Jag har ju tusen stycken men, I have no time D: Så, en opening och en ending song som jag helt avgudar fick jag välja och det blev dom xD Nästa vecka så tänkte jag göra en frågestund! Ni ställer frågor och jag svarar :3 Någor vid den stilen xD Men, jag skriver mer imorgon om det om det nu änns blir  det x)

Hoppas ni gillar låtarna! 


Opening song: Hiiro no kakera.

season 1.

Denna är nog den mest finaste underbaraste opening jag har hört ;^; Visste inte att det fanns sådan bra openingar i anime- världen ;3; Älskar den och, kom nu inte till mig och säg att den inte är vacker o.O 

Även om jag har dålig musiksmak så borde iallafall alla lyssna på denna! 

Även andra opening låtar som jag avgudar: Romeo x Juliet, Full metal panic! ( alla låtarna såklart ) , amnesia, inuyasha, btooom...

Asså BTOOOM openingen....den kunde jag lika väll ha tagit...vrf tog jag inte den ochså? -.-'

Ending song: Lovely complex.

Ending song 2.

Vad du nu än säger, jag älskar den. Den gör mig alltid glad och jag älskar texten! 

Jag tror att den heter " bom bom ". Jag lyssnade all the time på den x3 Tröttnar aldrig x,3 Det kanske finns bättre men, denna var den som jag hade mest minnen från och älskar den ju så sjukt mycket :,3 

Andra bra ending låtar:

Free!, sword art online, vampire knight, uta no prince-sama, aquarion evol.

Alla äger och en massa mer x3 


Det finns en massor av underbara opening/ending låtar och att välja bland dom är helt omöjligt! Men, dessa två älskar jag och hoppas att ni kommer gilla dom och värma era hjärtan så som dom gjorde på mig!

 

End

 
 
Bakaneko

Bakaneko

28 mars 2014 20:41

Älskar HnK-openinget, men alla FMP-låtarna toppar min lista ;3;
Men det finns så otroligt många, Romeo x Juliet-introt är helt och hållet vackert, alla Bakemonogatari-openings är ursköna och så har vi ju också det svängiga Nabari no Ou-introt :3

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

29 mars 2014 15:27

Full metal panic...alla opening låtar x,3
Tänkte om jag skulle välja en FMP men, HnK-opening låten är så otrolig vacker så jag kunde inte motstå ;3:
Och Romeo x Juliet, you rasie me up ( tror jag att den hette o.o) Den är ju helt obeskrivlig ;^; Nabari no ou....asså, jag älskar den >w< Det finns så sjukt många helt underbara opening låtar likså ending låtar x,)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards