❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 mars 2014 16:41

Ugu...det var en lång dag Dx

Onsdagar börjar bli långtråkiga nu >.< 

Och de tre sista lektionerna....trodde att mitt huved skulle dö.  

Hade så himmla ont i nacken och huved så jag orkade inte med någonting ;^; Men, Jag orkade som ni ser hela dagen~ 

Och så blev det en sådan stor fail på matbordet idag i skolan x,D

De tre " crazy fangirls" ville att den killen som praktiserar i vår klass skulle sätta sig med dom och de var jag ju helt imot -.-' Så, de ropade på vår lärare eftersom de " trodde" att om han skulle sätta sig vid oss så skulle ha ochså göra det men, det gjorde han aldrig xD Han satte sig med några andra och sen så kom än annan lärare och satte sig vid vårt bort o.o Så, istället att den killen skulle sätta sig vid oss så kom två gubbar -.-' Jag kanske ska inte kalla min lärare så...sorry~ Men det var så failad xD

Fast, de kollade på honom och de har planer till imorgon -.- True Crazy fangirls~

  

Och vet ni vad o.o På idrotten så var jag nära på att döda en sumalie o.o 

Vi hade idrott och vi körde brändboll med en fotboll och när jag skulle skuta bollen så sprang en sumalie där och jag tog i allt som jag kunde och råkade skuta bollen i hanns huvud 0.0' Den var precis på huvued och jag skrek direkt förlåt men panik men han bara ignorerade och sprang som om inget skulle ha hänt o.o' 

Perfekt skott men bara på fel tillfälle xD Sen så fick jag ett jätte dåligt samvete att jag sköt en headshout på honom D,x men jag ville ju inte det Dx

 

Nu måste jag träna på väldens svåraste spanska ._.'



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards