❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 mars 2014 16:05

Hahah x,D ...hehehe...he..

Nu minns jag -.- Vi hade ju natihonela prov i matte -.-

Det gick uselt ._. Gissade mig typ hela tiden fram på andra delen ._.' Kommer nog få F- i matte~ 

JAG MÅSTE KÄMPA FÖR ATT BLI BÄTTRE >.< PLUGGA OCH PLUGGA!!

Men, på morgonen så var jag på väldigt bra humör x,D Var runt och hoppade och galen som vanligt~ Och så glömmde jag minna saker hela tiden~ Jag har så dålig minne x( 

  

Men nu till det roliga, vi har en ny grupp! I skolan x,D 

Det var några i klassen som skulle åka cykel till skogen och dom var typ som ett " gäng"

Då så satt jag och några nära vånner där och då kom vi på det, floby vågen! 

En kille sa " men då börjar vi ochså en grupp!" Och så disskuterade alla och vi kom fram att den skulle hetta " floby vågen~" eftersom jag bor i floby och jag har ingen aning vart vi fick vågen ifrån x3

Vårt nya hej tecken är att man typ ska göra en våg med handen eller något >w< 

Vi är 10 medlemar om jag har räknat rätt nu x3 ~6 tjejer och 4 killar~ Får se hur lång det håller ^w^ 

Och alla är välkomna till " floby vågen" i vår klass ^^ 

Det sista som vi hade var hemkunskap och vi skulle i grupper göra tacos -.-' Ojojoj....vad ska man säga...vi kom inte  bra överens xD ingen ville diska och sånt, jag fick göra dressingen med en kille och ja, 

skrek hela tiden " kom igen laget!" för vi hade typ så som mäster kokarna i TV x,D Fast, det var inte gott Dx Och så blev det ett himmla prat om taco chipsen när en tog en och allt, så fåningt tyckte jag -.- Kom igen! Om man tar ett chips från andra laget är det väll inte hela världen? Man kan alltid påfylla chipsen -.-' 


Och hela tiden, jag menar hela dagen så glodde min fiende på mig. När jag och Amanda och några andra var där och pratade så försökte hon typ vara med O.O Hon glodde hela tiden på en person och jag blev...sen så drog jag Amanda till mitt skåp och vi fick ha ett alvarlig snack där. Och på hemskunskapen, hon försökte för fa* börja ett samtalsämne med mig och Amand, Hon komnterade till allt man gjorde och jag blev rent sagt förbannad på henne och ignorerade henne. Fy vad jag hater henne. Värsta mobbaren och en mördare som vill att man ska ta självmord!

 

Gud vilket lång inlägg o.o Hoppas det inte blev långtråkigt Dx 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 mars 2014 07:38

Och så har man sätt klart ännu en anime...feels relly sad.

Aquarion evol.

Jag hade ingen aning att animen skulle vara så bra o.o

Romance...visst det var med men hela animen var typ om kärlek är störst och så o.o'

Även om det var en " shounen" anime så tycker jag verkligen att den borde ochså vara en " shojo" anime o.O 

Och musiken....DENNA ANIMEN HAR DEN BÄSTA SOUNDTRACKTEN EVER!

Om inte musiken var med så skulle den helt ärligt vara kass! Tio poäng för musiken!

och ja....

ÄNTLIGEN LITE MECHA!!!!

Det var evigheter sedan jag såg en mecha anime! I miss it so much ;^; 

Underbara karaktärer som nu bara dör fast, några överlevde ju...

Men jag måste erkänna, den animen rätt fåning x,D På ett rolig sätt x,,D 

När det hände något alvarligt så var jag bara där och skrattade xD Och så fick jag en himmla många omg paniker i alla romance scener och allt x) 

Slutet var väll....tillräckligt bra faktis. Finns ju några obesvarade frågor men, den var okej ^^ Och så fick man ju se kyssen med Amata och Mikomo äntligen owo 

Ignorera det där~ 

Aja, jag vet inte hur man ska säga hadlingen så ni får länken till myanimelist istlället:http://myanimelist.net/anime/10447/Aquarion_Evol

  

Men, nu kommer frågan~ Vilken anime ska jag se nu på Dx? 

Shogu chara står det i min lista fast, en fråga...ska man läsa mangan först o.o?

Och så DN angel, anime eller mangan först o.O?

Jag har så sjukt många manga serier som jag ska läsa så, det blir problem x( Men, jag tror att det blir shogu chara faktis..om man mu inte ska läsa mangan först~ Det är jätte lång som tur men, alla åldrar kan väll titta på den eller? O.O Im kind of worryed here~ Eller hur man nu skriver det ~

Nejmen, nu måste jag dra till skolan -.-' Döden väntar mig där -.-' Det kommer ett senare inlägg sen~ 

I don't wanna go to school Dx'



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards