❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 20 mars 2014

Prov på grund av mig Dx

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 mars 2014 16:41

* Host host * 

På tre dagar så kan jag göra slut på en toarulle har jag märkt o.o

...

Intressant eller hur -.-'

Det var på gränsen att jag kom till skolan idag Dx Hostade hela natten men, som ni ser så klarade jag mig~ Fast, jag kan inte komma till spring träningen idag ;_; Så, antar att jag kommer ha mera tid och då så borde ett till inlägg komma under dagen ^^

Skolan var som vanligt~

Jag hade pinnar i hårat idag och ja, blev en aning retad och hörde något som gjorde mig direkt på sämre humör...Men sen så tänkte jag inte på det eftersom alla har sin egna still! 

Sen så på svenska så var det så roligt eftersom en tjej hade ett par byxor sig och de var på fel håll x,D

Först så sa hon att det skulle se ut så, men sen så sa vi att hon kanske kan försöka byta håll på dom att se

om det var bättre och sen när hon kom så sa hon:

" Aa, det kanske var på fel håll..."

Och så skrattade alla xD

  

Stakaren x,D

Och ja, och så hade vi prov i spanskan...klockan.

Och allt var mitt fel.

På läxpapret så stog det " vecka 12: Prov i klockan"

Och så räckte jag upp handen och frågade om vi verkligen skulle ha det....

Me- Kommer vi verkligen ha prov i klockan :o

Läraren- Nej det hade jag inte tänkt o.o Men det kan vi ju ha! Tack Sandra ^^ 

Me- O.O

* alla tittar på mig*

Kompis- Tack Sandra c:

No way Dx Och nu så hatar alla mig i spanskan ;^;

 

Men provet var enkelt x3 Nu så måste jag göra fyra sidor i matte läxan -.- Fyra sidor varje dag...ska skynnda mig så att jag hinner göra ett inlägg >w<

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards