❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

Girl Talk!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 mars 2014 16:25

Livet som en unicorn är inte alltid lätt.

Jag är halv död och har smittat nästan hela min familj ;^;

S O R R Y 

Idag så hände det väll inget specielt...utom att jag har ont i min tå Dx

Sen så efter skolan så gick jag med några tjejer ( vet inte om jag ska nämna namnet xD ) och vi pratade om girls fellings~

Har ni märk en sak, om en kille säger till er " du är dum " och bara skojar så tar tjejer oftas det på allvar och blir sårade och oroliga? Men om man säger det till en kille så blir den helt whatever?

Om en kille säger till mig " vad håller du med?!? Är du helt pukad eller?" Så blir jag faktis rätt sårad och tänker på det :/ " tänk om alla tänker så om mig?" eller något sånt kan man ju tänka på när man hör det :/ Eller om en person skojar men skämtet var elakt men inte på riktigt så blir man ändå orolig. 

Men, om man säger det till en kille så bryr det sig inte så värst mycket så som jag har märkt. Kanske inte alla är sådana men, några är ju det.

Sen så sa en av de tjejerna något som jag tyckte var en bra förklaring till tjejernas känslor:

Tjejer är som plåster, river man bort plåstret så gör det ont.

Fattar ni Dx 

Hur mycket jag än försöker så, jag kommer aldrig förstå killar~

  

Några har kanske märk att det inte har varit så mycket anime/manga inlägg de senaste? Eller något annat specielt? Det är eftersom jag inte har haft tid Dx Det är såhär, efter skolan så äter jag och bloggar. Så, att jag inte glömmer av vad jag ska skriva~ Men, jag har inte heller haft tid att se på anime och läsa manga! DET ÄR JU HELT HEMSKT!

Det är därför jag inte kan skriva så mycket om det ;-; Jag vill skriva om det och det kommer vara anime inlägg! Tänkte göra snart ett inlägg om " if you like this anime you should like this" Så, om du gillar en anime så borde du gilla den andra som jag kommer tipsa dig om :3 

Jag ber så mycket om ursäkt att det inte har varit några speciela inlägg Dx Jag ska förbättra mig!

 

Liten random bild~ En fråga, är bilden från någon manga/anime o.o Om ja, vilken? Tror att det är från " orange" men, inte helt säker o.o

 
 
Bakaneko

Bakaneko

20 mars 2014 22:00

Killar är idioter, om de hade varit klara i huvudet hade vi kanske aldrig börjat se på anime xD
Bilden är från Ao Haru Ride c: /Dock så är det ett par jag är helt emot så mitt hjärta tog en liten smäll där ;-;/

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

21 mars 2014 13:59

Hahahaha, exakt x,D
Ao Haru Ride :o Har aldrig hört talas om den mangan o.o
* Söker efter den i mangafox ** läser handlingen *
Okej, jag kommer defenitvit att läsa den owo
Sorry för den bilden ;^;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards