❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 mars 2014 18:57

  

Friady special!: 10 saker du inte visste om mig 2#

Klicka här om du vill läsa 10 saker du inte visste om mig 1#:

http://sandrai.bloggplatsen.se/2014/03/07/10587161-friday-special-10-saker-du-inte-visste-om-mig/

Okej, då gör vi denna veckan likadant som förra! Tio saker du borde inte veta om mig ^-^

Nästa vecka så tror jag att det kommer bli litte anourlunda~

Då frågar JAG frågor till ER! 

Såklart vill jag veta litte mera om er läsare där ute så ja. Gilla inlägget om du vill att jag ska fråga frågor till er!

Då vet jag hur många som vill :3

Okej, då kör vi!


                                           10 Saker du inte visste om mig 2#:


1. Jag kollar nästan aldrig på TV

Ehm....sorry ;^; Tittar nästan aldrig på tv, ibland kan det hände att jag sätter på den. Om det är något jag kollar på är det nyheterna :D Vet ni vad! En skola i Dalarna eller något sånt hade brunit ner ;____; Ca kl 4 hände det men, som tur så blev ingen skaddad ;3; Eller dom sa inte så iallafall o.O Nejmen, ibland blir det tv men mest anime här! 

2. En av minna favorit vocaloid är Gumi.

Ville skriva det till er :3 Visst, jag älskar Miku Hatsume, Megurine Luka, Keito och gud, Rin pch Len...dom kan jag ju inte enns prata om ;3;

Men, det är något i Gumi röst som gör hennes sånger helt oslagbara! Man tröttnar aldrig på dom känner jag ^^

Fast, jag vet inte alla i vocaloid xD Men Rin pch Len...dom låtar får mig i tårar hela tiden ;^; 

3. Har 6 anime plakater hos mig

Present från jul ;) Får göra kort på dom och lägga ut dom en gång x)

4. Har varit med i kyrkans hus.

Hahaha x,D En massa bra minnen från när jag gick där! Det var länge sedan men har kvar en massa bra minnen kvar *.* Det gick en kille där som älskade krama tjejer och....herregud X,D

5. Minna bästa vänner har blivit hotade till död på ask.

Oh gud...måste skriva om det någon gång! Men vi tar det snabbt en gång. På hemsidan ask så har mina bästavänner och även jag litte blivit utsat för en massa hot. Typ, nästa gång jag ser dig ska jag döda dig, dö, ingen vill ha dig, väntar tills du tar själv mord, ho*a, fit*a och allt möjligt. Vet inte om jag ska nämmna namnet vem hon skerv det till~ Får fråga henne~ Men iallafall, den personen har vi pratad med öga mot öga att den ska sluta skriva sånt med hon ljuger hela tiden att det inte var hon. Sen så skriver hon på kik att det var hon. Och sen efter ett tag så slutar hon skriva det men sen så skriver hon igen! Den personen går i vår klass ocg som nu kallas "min fiende". Ska prata mera om det än annan gång men, detta är något alvarligt :/

6. Jag tittar på anime online.

Kollar på " lovemyanime" en hel del :3 Jag laddar inte ner animer precis, har gjort det några gånger ;3

7. Jag kollar in min blogg hela tiden.

All the time. Typ på en timme så kan jag ha kollat 15 gånger xD Eller mera :3 Kollar, hur många besökare, har någon gillar inlägget, nya komentarer och allt x) 

8. Har aldrigt kollat på sailor moon.

Eller hur man nu skriver det o.o I know, det var väldigt sent jag märkte vad anime och manga var och jag kollade aldrig på det xD 

9. En av minna favorit manga författare är Takaya Natsuki.

Asså, fruits basket och Liselotte to majo no mori...och Hoshi wa uta som jag inte har läst än.

Älskar hennes mangor! Så mycket känsla och underbar still ;3; 

10. Jag älskar dans.

Whop whop! Love dance! Vill börja på dans men no time! Måndagar och onsdagar har jag skytte och på tisdagar och torsdagar har jag fotboll och springing D: Jag vill även prova på teater och tennis Dx 

Någon gång i framtiden kommer jag säker prova dans :3 


10 Saker du inte visste om mig, hoppas ni gillade det och att ni kan acceptera min personlighet! Det finns fortfarande osvarade frågor på mig som ni inte vet så, det är inte slut än! 

 

End.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 mars 2014 16:47

Oh man! It's friday again!

Så snabbt! För snabbt o.O

Ok, nationella prov i Engelska idag då~ 

45 minuter på att skriva en text! Och det gick faktis väldigt bra :3 Tyvärr så fanns det bara fyra sidor att skriva på -.- Kunde skriva en hel roman kändes det som! Det gick bra iallafall c;

Och så åkte vi till en konsert idag! Det var ållebergs gymmnasiet som hade den och den hette " legenden"

Den var väldigt bra! Alla som var där på scenen var väll begåvade och man såg att de måste ha tränat sjukt mycket!

Fast, det var så mycket folk Dx

Och det första som alla tjejerna kollade på var om det fanns snygga killar där x,D Fast, jag undersökte ochså faktis x) Men ingen som jag fall på direkten -.-' 

Det kanske var litte långtråkig och så men det var ändå roligt ;3

                                               



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards