❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 mars 2014 20:28

Jo det finns en sak som jag vill fråga er läsare där ute!:D

Hur vill ni att inläggen ska se ut?

Jag gör ju oftas att efter skolan så skriver jag om dagen och efter det så brukar lite om anime och manga komma om jag har nått att skriva om xD

Vill ni att det ska se ut så? Eller ett inlägg för anime och ett om skolan? 

Vill ni ha långa eller korta inlägg? Långa men bara ett inlägg eller många små?

Finns det något som ni vill att jag ska skriva mera om? 

KOMENTERA :D

Gör bloggen bättre! Vill inte att min blogg ska vara långtråkig så, det måste ju hända litte saker och inte hela tiden det samma Dx 

Hoppas att ni komenterar vad ni tycker! Ni är bäst alla läsare, glöm inte det < 3 

Aa, det var allt antar jag :3 

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 mars 2014 20:10

Alright, today school day!

Vad kan man säga xD 

Jag och Amanda lyssnade på musik under lektionen som vi får ibland och ja, smurf låtar x,D

Hon tog " smurfarna hallonsaft" och sen så tog jag ochså en smurf låt :3 Hehehe, lever livet~

Sen så had vi idrott och alla blev jätte törstiga fast, ingen ville dricka ur kranrena i toan :p Eftersom Sumaljerna tvättar sinna föter där innan bönen som de måste göra~ Fast, hur roligt är det att dricka där och att det finns papper precis överallt? ._.

  

Hade för inte så länge sedan träning så det är därför inlägget kom så sent Dx 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards