❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 mars 2014 19:40

Har läst klart special A mangan.

17 böker, 99 kapitel.

...

Mangan är så mycket bättre än animen. Punkt slut.

I mangan händer det mycket mera! Mera romance scener på Kei och Hikari, roliga scener och karaktärer som man inte fick träffa i animen!

Fast sluet   * shock* 

Detta är spoliers från special A så ni som ska läsa den borde inte läsa detta!  

DE SKULLE JU GIFTA SIG! VARFÖR? 

Slutet, vad var det? Det räckte med ett till kapitel med dom så jag kunde veta en aning mera Dx Det var så poff! Hur ska man säga, varför var de så lata? Man förväntade sig mera och om det skulle vara ett till kapitel som kunde förklara litte mera vad som kommer hända med dom två >_< Jag som ville se Hikari och Kei i bröllopet och sen veta vad doms jobb skulle bli! Och om dom skulle få barn så skulle det varit best ending ever :/

Men, special a är en väldig rolig manga och bra  Jag ska försöka skriva om handlingen och allt men, ville bara säga att jag har avslutat mangan!

 

Antar att nu så kommer jag läsa vampire knight ;____; Har bok 1-5 hemma och har inte vågat läsit dom änn men antar att det är dags nu D: Den kommer döda mig så som animen, fast hundra gånger värre c:

Och så får jag träffa karaktären jag hatar igen...

ZERO, JAG ÄLSKAR DIG OCH DET KOMMER JAG ALLTID ATT GÖRA VAD SOM NU HÄNDER! YUKI, HOPPAS ATT DU DIN IDIOT MÄRKER VAD DU HÅLLER PÅ MED! OCH KANAME DU, DU KAN DRA ÅT HELVE*E!!!!

Måste nog avsluta detta inlägget om jag inte vill göra sönder något...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 mars 2014 16:09

Idag så kommer det bli en bra dag. ^_^

Vaknar på morgonen och klockan är typ tio. -.- Så är i sängen till tolv och läser special A! Läste ut fem böker igår och idag så har jag läst fyra~ Och så kommer föreldrana hem från stan med......

SUSHI!

Så så var ett av minna nyårslöften klara :D Smaka på sushi!

...

Ehm..

Ja det smakade väll som det gjorde xD Det kunde varit sämre men, jag köper nog inte sushi. Jag gör ensam istället. Det skulle jag ha gjort från första början men, kunde inte och hade inte allt som jag behövde~ Och så filmade pappa och bror mig när jag åt det -.-' Det bästa var väll Nigirin eller vad den nu kallas :3 Det oranga med ris. Det är rå lax c: Och så var sjögräset gott o.o Men det kalla riset...la den i mikron och då när jag skulle äta det så dog jag nästan...varm sjögräs kan verkligen döda folk! Sushi smakar fisk men det kan bli väldigt stark om man lägger på för mycket wasabi som jag såklart gjorde xD Vet inte hur många glas vatten jag fick ta efter det o.o Men, likså så var det en aning surt *_* Aja, nu har jag smakat på det! Man måste ju prova på nya saker eller hur :3 Men, gör ensam nästa gång...  




| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards