❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 februari 2014 20:06

                                     


 Friday special!: Top swedish manga! 

Okej, jag har inga bättre idér...komentera vad ni vill teamt ska vara på friday special! För nästa vecka så kommer jag ha problem :/ Jag kommer bara skriva om en manga eftersom jag har inte tid att skriva om de andra. Jag gjorde nyss ett inlägg men allt raderades och jag vill inte göra om allt~ Men, det finns en manga som är bättre än denna och det är bleckmossen och det är en svenk manga. Men tar denna istället:


                                        

                                                         Kick off!

Andledningen till att jag tog denna är för att ni känner nog igen den~ Eller? Har du inte läst den?

...

Om du är en svenk manga nörd som jag så måste du nog läsa den.

Du kommer inte ångra dig.

Tyvärr så har denna underbara fantastiska mangan lagit ner eftersom deras firma inte skulle längre göra deras böker. Eller något sånt Dx

Det finns tusen fans där ute som vänter på bok tre, bli du en av dom ochså!

Mangan är underbar, rolig, kärlek, fotboll, övernaturlig, rolig.

Alla svenska mangor värkligen sjuk roliga xD

Kick off är som en äkta svenks killes liv. Eller nja...sen kommer ju en spöke in i hanns liv och följer efter honnom och en spökjägare jagar honnom. Fast, spöket som heter Andreas är ju helt handsome~ Och huvedkaraktären Krille är ju sjuk rolig xD Nejmen, älskar älskar älskar kick off! Hur många gånger jag än läser den, jag tröttnar aldrig! Den är ju bäst <33333


En svenskt manga som kommer få dig i skratt, du kommer inte tröttna av att läsa den! Mangan är helt svenskt och helt bäst!

                                       

                                                                End

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 februari 2014 15:24

Alright!

You know what day it is today, right?

F- R-I-D-A-Y-!

Denna veckan var som en normal vecka :o Rätt okej om jag får säga mitt ;) 

Idag så var Amanda förkyld D,: 

Men, jag överlevde ju fast, saknar dig~

Men, det var en riktig bra dag faktis o.o Utan att Amanda var sjuk....

Vad har mer hänt i skolan då...hmmm.... nejmen,inget specielt...det var roligt iallafall eftersom det var lätta lektioner...ohh, nu kom jag på det


Vi fick reda på morgonen att vi skulle sluta halv 4 på måndagar och torsdagar. Efter somarlovet då. Skolan, den tar hela vår fritid. Hur ska vi göra med läxorna? Jag komme ju inte ha tid. Dom skulle ha det för att vi hade fem min raster efter många lektioner och att man inte får tillräckligt mycket energi. 

Nej, jag gillar inte idén :/


Vad ska man göra på rasterna? Ingen går nu ut ändå~ Jag skulle mer vilja ha många lektioner samtidigt och inte ha så många raster bara om jag fick sluta tidigare!

Och så skulle mitt paket komma idag efter 21 dagar. Såklart kom den inte. Jag har beställd två paket, enna skulle komma för förra veckan men den kom inte. Sen fick vi en mail att den blev försenad och dom vet inte när den skulle komma. Sen denna paket som skulle komma idag kom inte. Jag har en himmla otur med alla paket som jag beställer D,:


  

Jaja, sen så kommer det ju fredag special inlägg ju! Komentera vad ni vill teamt ska vara!

Och glöm inte vara med i omröstningen på webbvisionen < 3 Skriver senare idag så, ha koll ;)

 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards