❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

Negativ, det sämsta som finns~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 februari 2014 15:57


Skola idag...:p

På morgonen var det ok~ Roligt var det xD

Sen kom odensberg*

Odensberg, det är vår parallellklass som kommer varje måndag, torsdag*

Och ja...uselt.

På slöjden, ont i halsen och nacken. Suck...

När odensberg kommer så förendras nästan alla :o Asså, man blir mer irreterande och kaxig mot en :/ Om man har en kompis som i skolan är rätt ok, men när odensberg kommer då blir den tjejen helt konstig och elak mot en D: Men, om jag ska erkänna så förendras jag ochså. I vanliga fall så är jag rätt galen och knäpp och ja...xD Men, när odensberg kommer så blir jag typ "blygare" om en kille pratar med mig så blir jag döds seriös. Som " tåll du inte skoj eller?" När vänner går någonstans så är jag alltid sist och säger inget och blir trågik och får dålig känsla....Fy vad jag hatar det...Jag blir en trågik person som ingen vill vara med. Och så vet jag inte hur många gånger jag har hört " jag stör mig så mycket på dig " xD När vi hade slöjd så sa en kille, " gud jag stör mig så mycket på dig" Jag ". Vad har jag gjort mot dig o.o" "Du finns i världen" 

D,: 

Ibland så hatar jag mig själv, även om jag försöker tänka possetivt så när jag kollar mig i speglen så säger jag typ gud vad jag är ful eller bara vill byta min personlighet så jag kan göra andra glada. 

...

Nejmen, nu så ska jag inte snacka en massa sånt, ingen är perfekt :D 

...

   

Nej, nu så ska jag för sjutton sluta tänka negativt >_<

Solen skinner ute ^_^ Och min tröja som jag beställde ska komma denna veckan! Och så borde ett nytt kapitel från last game komma ut snart!! 

 

 
 
Ingen bild

Julia

17 februari 2014 20:07

Jag tycker "odensbergarna" är de tråkiga. Ingen ska säga så till dig om du inte ens gör något! Det är ju skitkonstigt.
Tror du att Last game kommer ut snart :) Jag LÄNGTAR <3

『 ᗪ丨ᗪ丨』

18 februari 2014 15:38

Blir så glad av att höra att någon är med mig < 3
Last game kapitlerna kommer ju i vanliga fall rätt snabbt o.o Konstigt att det tar så långt tid nu....Så, jag tror att last game kommer bli den nästa som kommer få en upptandering~ Jag väntar som en galning på last game att den ska komma =3

 
Ingen bild

Nääääälli

17 februari 2014 20:25

Skulle inte du berätta om videon som jag skickade till dig?;);) näääää men kan du svara på Skype<33

『 ᗪ丨ᗪ丨』

18 februari 2014 15:41

Haahahah xD
Visst, kan väll göra ett littet inlägg om videon < 3
Ska logga in på skype nu så, skrver snart!

 
Ingen bild

Amaaanda

19 februari 2014 15:55

Nää då,,,du är super duper fin gmn!!!!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

19 februari 2014 16:15

Mandy....D:
Att höra det från en sån fin person är värkligen något stort ;-;
My little unicorn :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards