❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 15 februari 2014

Letter of happiness!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 februari 2014 17:43

Idag så hade jag skytte...det gick uselt :p

Och igår så avslutade jag letter bee season två, Tegami bachi:letter bee reverse.  

... 

Omg.  

Vilket slut.  

Underbart 

Jag menar det.

<3 

Slutet var såååå braaaaa

Och just nu, japp exakt nu så avslutade jag en manga! Den hade bara 16 kapitel...

Ore ga akume de, aitsu ga yome de.

Dog litte när jag läste mangan~

Den var så söt. Den var ju bara...>.< Skriver om den en annan gång när jag orkar ;) Men, mangan, litte konstig med underbar  <3

  En väldigt läs värd manga  

Jag har mer än 85 animer att titta på 

Och typ lika många mangor att läsa.

För mycket.

Det var allt för idag antar jag, om jag inte kommer skriva om animen som jag kommer börja idag om jag hinner ~ Ni får se vilken det är >w<

 

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

15 februari 2014 21:46

asså, är han killen med vitt hår med i mangan? ;w;
för jag dog nu ~

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

16 februari 2014 12:36

Japp, han är typ huvudkaraktären i mangan < 3

 
Ingen bild

Julia

15 februari 2014 22:37

IHHH! Den mangan är så HIMLA SÖT! Höll på att skratta, gråta och..öhh..söta(?) ihjäl mig när jag läste den :)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

16 februari 2014 12:50

Visst är den >w<
Men söta...jag kan inte hitta ordet för dom Dx
Hmmm....dom passar ju men det måste finnas ett bättre ord för dom >.<
Ehm...dom båda behövde varandra? Nej, det låter bara konstigt D:
Jag vet inte hur jag ska förklara...dom är söta tillsammans är det ända som jag kan hitta på ;_;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards