❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 februari 2014 18:49


                                           

Friday special!: Romance anime.

Är det inte kristaltklart? Alla hjärtans dag, romance anime  

Det mesta som jah har sätt är comedy, romance animer så, det var väldigt svårt att välja D:  

Detta är inte mina bästa, Och alla inneholler dram...och tragedy...Dx 

Grät på alla dessa animer, det är värkligen hemska några D,:

     

                                                  Romeo x Juliet

Ofc?

Ingen anime kan nog slå denna. Will shakspere or whatever...När ni tänker på Romeo x Juliet så tänker ni nog på att Romeo dör och en tragiskt kärlek historia. Animen. Den är bäst. Ni måste se den. Animen väker upp så många känslor och och D,: Slutet var ju bara...;-; Alla måste se den ;_; Den-är-så-fin. Romeo x Juliet animen, en av de absolut finaste animerna och tragiska som har gjort, helt enkelt ett mästervärk! 

         

                                               Sukitte li na yo ( say "i love you")

Har nog sätt den 2-3 gånger...skadar inte om jag ser den igen

Sötaste animen ever? Antar det. Mei, huvedkaraktärer är för söt. Yamato, för cool och Underbar. Men, mangan fortsätter animen fast....en massa har sakt att det räckte med animen. Mangan är inte så bra längre eftersom den är just nu " small och vacker, bry sig bara om utsseändet" typ...jag vill inte bli besviken på mangan så har inte läste den än. Men ska göra det senare. När det kommer gå bättre ryckten om mangan


     

                                                Bokura ga ita

Heheheh... så många bra minnen från endingen c:

Förstörde helaaaaaaa animen c:

Varför gjorde du så c:

Bokura ga ita är en romance anime som måste vara med. Ett äkta kärleks liv typ...i dram såklart.

Tyvärr så var målningen och stilen inte så fint gjort D: Ögonen och vinklarna på karaktärena..nej, det blev ett minus. Visst, en fin anime med en väldelös slut. Man kan kortfatta det så~ Well, den är nu bra ändå fast....;_;



Tre animer som kommer värma ditt hjärta och göra dina kinder röda. Tårana kommer komma fram och göra dig sårad. Tre kärleks animer som är värda att se!

                                           

                                                                     End.      

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 februari 2014 12:14

Alla hjärtans dag <3

Jag har aldrig firat det på riktigt...så som att ge en kille som jag gillar choklad....Men, jag gillar inte någon xD Fast, om jag skulle va ihop med någon så skulle jag nog ha gjort det

Vem vet, kanske nästa år kan jag fira det riktigt 

...

Okejjjjjj, Ska ni ge någon choklad? Eller en bamse kram? Jag ska ju det men inte till någon kille ~ 

Men, jag vill ge alla er som kollar på bloggen, en stor bamse kram 


Krama om din Familj, farmor, farfar, morfar,mormor, store bror, mamma,pappa, lilla syste eller någon som står nära dig, ett leeände, en kram, blommor, något som kommer få personen i leeände. Alla hjärtans dag är då när man vissar en speciel person att man bryr sig om den.

 

Jag vill ge en kram till min klass och mins underbara vänner/bästisar som står där för en, tack! 

Till familjen som tar hand om mig, även om jag kan inte hälsa mormor, farmor och resten av hela min släkt eftersom ni bor någon annnan stans, Tack för allt som ni har gjort för mig!

Och sist och inte minst, jag vill ge en kram till er som läser bloggen! Ni är likså speciela och jag kan skriva vad jag känner på bloggen utan att ni säger imot och säger att jag gör fel. Ni som läser bloggen lämnar komentarer eller gillar inlägget eller bara läser inlägget, Tack!

 

H A P P Y   V A L E N T I N E ' S    D A Y  < 3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards