❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 februari 2014 15:34

Idag så skulle mitt paket komma.

...

Den kom inte.

...

Underbart.

Kollade in på mangafox och såg att Love so life & kyou no kira kun, hade fått ett nytt kapitel!

Fick mig att lee...en kort stund.


Love so life: Jag visste det...Det kan aldrig bli för bra. Visst, hon bad om förlåtelse till Nao men...why?

VARFÖR KAN DET ALDRIG SLUTA SÅ SOM JAG VILL D,: 

Jag vill bara en sak från love so life och det är att Nao och Shiharu kommer bli tillsamans, det är det ända jag vill. Men ändå...Dx Om jag ska erkäna så visste jag från första början att det inte skulle bli så...Men snälla!!! Iallafall, de sista sidorna fick mig att lee en kort stund


Kyou no kira kun: Först fattade jag inget xD Men så förståg jag att det var en "after story" det kapitlet :D Men, jag vill ha fortsättningen på det andra för det var ju mitt i allt det romantiska Dx Aja, bättre än inget och kapitlet var ju ändå braaa <3


 Hoppas att last game kommer ut snart D:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 12 februari 2014 10:45

Jag är snuvig.

Och det är inte kul.

Mitt internet är litte bättre så jag vissar er bilderna som jag målade på randigt papper xD Bara en massa kloter! Men, det var mycket enklare att måla på randigt papper eftersom man visste vilken höjd allt skulle va på o.o

Använde waterproof på denna~

Tog inte alls lång tid att göra~   

Den är inte klar än. Den var rätt svår att göra och det blev svårt att få in detaljer på denna~


Antar att ni inte ser bilden så bra...blev rätt nöjd med denna men, det finns saker som skulle ha förbättrats. 

  En random bild som jag bara målade xD Skissade bara upp något och så blev det så xD

Jag vissade dom för pappa och då så sa han att dom var rätt bra. 

Me- Vad tycker du?

Pappa- Nja..ok antar jag.

Me- Det var annourlundare att måla på sånt pappper än de vanliga o.o

Och då sa han det...

Pappa- En äkta konstnär kan måla på vad som helts, till och med toapapper~

Me- Inga problem! Hit med toapapper!!! Jag ska minsam vissa dig att jag kan!

Sen så var jag i fullt fart att måla på toapapper...det var svårt att måla på det men det gick! Kanske inte det finaste men bättre än inget! 

  

Ni borde prova det >w< Man måste ju prova nya saker <3 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards