❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 februari 2014 15:13

Finally~

Jag gjorde den eftersom i skolan så skulle vi skriva om vårt jullov och vi kunde skriva det som en serie~

Japp. Jag menar allvar, detta är om mitt jullov...jag målade inte den varje dag  den tog litte tid om ni förstår Dx

Sorry att den kom så sent! D,:

Och för väldens sämsta bilder jag gjorde Dx Jag suger på att göra kort, i know~

Och ni vet vad ni ska göra, 

Gilla inlägget om du gillar serien.

Komentera om vad du tyckte om den, vad jag borde förbättra och allting.

ALLT DETTA HJÄLPER MIG SÅ SJUKT MYCKET! TACK ALLA :,D

Ni är bäst fast, det vet ni ju redan~

      

Min jul. 

  

Allt började 20 december...

  

*borstar tänderna*

   

  

20 december: Jullov! No school =)

21 december:Sleep

  

När jag kollade på kalendern, 20 december som betyde jullov! 

Jag blev ju hur glad som helts! ^^

*glädje*

Redan jullov?!

Omg! 

Menar ni det? 

   

Jag lyssnade på "tomten jag vill ha en riktig jul" Det känndes som om den julen, 

aldrig skulle komma tillbaka...

Pappa! Kom snabbt!

Mamma! Kom och titta ^.^

   

Regn och regn..vart har snön tagit vägen? :,(

*suck*

  

Dagarna gick en efter en. Och innan jag märkte så var det jul!

såklart så var julen helt UNDERBAR! 

  

Tack för all glädje som jag fick! 

Whha! Tack!

Det värmer hjärtat <3

   

Veckorna gick och jag hade ett leeände på läpparna ända tills året var slut! :D

   

Fyverkerier

Lika fina som varje år.

  

2013 var ett fantastiskt år men, jag är säker att 2014 blir ännu bättre!

Kramar och hälsningar/

Sandra!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 februari 2014 12:23

Nu så står jag igen på mina fötter :D

Kollade litte på de första minuterna på letter bee säsong två och ja, allt fortsätte från slutet.

FATTAR NI VILKEN LÄTTNAD?

Men, jag är ändå sjuk ledsen eftersom en av karaktärerna som jag gilade hade förvandlas till....vad har hänt med dig, Guanche ;-; Jag vill ha tillbake den riktiga! ;_;


okej, nu byer tema för jag mår inte bra när jag tänker på det.

JAG BLEV KLAR MED MIN SERIE IGÅR! FATTAR NI! EFTER EN EVIGHET :,D

Blev nöjd faktis med den ^^

Så, ha koll för jag kommer lägga ut den senare under dagen! När jag målade den så lyssnade jag på 84 låtar men, jag hann inte lyssna på 103 igår Dx 19 kvar hade jag bara...eller? har jag räknat rätt nu o.o

Aja, nu så läser jag OHSHC volum 5 x,D Så himmla rolig XD 

Sen ska jag måla! Har fått massor av idèr vad jag ska måla

Snart är det alla hjärtans dag! Heheh...ni vet vad det betydet? LYCKA TILL ALLA <333

                                                      

Glöm inte att vara med i omröstningen i menyavdelningen :D



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards