❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 februari 2014 18:49


                                       

                                          Friday special: Cute japanese songs!

Hade lust att göra något sånt eller liknade denna fredagen ^^ Kunde seröst inte komma på bättre idér Dx

Två guliga sånger men, kanske inte dom bästa~ I know, jag har dålig musiksmak men det är något som man bara måste acceptera xD  

                                                         Hello, how are you?


Denna sången var faktis den först japanska låten jag hörde o.o Japp, minns det fortfarande! Den kan få några i tårar ;-; Well, kan den typ utan till efter har hört den tusen gånger xD Texten är värkligen fin och allt! So kawaii!!!

Minns inte namnet på sången men hade den i spellistan~ Detta är en cover från en så g som clac sjungde~ 

DEN ÄR SÅ FIN! 

Älskar sången ;-; Så fin är den ju! No matter how many times, i still love this song! Den är cute tycker jag och har inte någon speciel "cute song" så den får vara med ändå x,3 


 Två sånger som väker känslorna i hjärtar och det värmer i kroppen, något som ni inte har hört förrut!

                      

                                     

                                                               End.

Har inte så många mer faktis o.o

S O R R Y 

Ni får nöja er med två sånger ;-; I know, dålig fredag inlägg Dx Hade mästan inga bra idér denna fredagen xc Ni kanske kan få ett mini inlägg sen om jag hinner D:

 

                                      

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 februari 2014 14:49

S P O R T   L O V  !

Kan ni fatta! sportlov :,D

Denna veckan har gått gur snabbt som helts o.o

Scary~

Det var en massa i klassen som frågade vad min blogg hette idag! Såklart sa jag det men, jag vill inte att min fiende ska få veta på namnet eftersom hon kommer skriva en massa skit till mig då. Hon skrev till Amanda "Har en av dina bästisar en blogg? Vad hetter den i så fall?" 

Så, jag sa till dom att som inte fick sprida ut namnet till henne eller något sånt. Alla vet att jag inte gillar henne så jag litter ju på dom såklart ^_^

Tack alla ni som kollade på min blogg idag i klaasen <3

Vad har mer hänt i skolan idag :o Alla är beroende av spelat "flappy bird" en kille i klassen har 64 eller något sånt i rekord...mitt rekord är sju :D 

Aja, det var en bra dag och nu så är det sportlov! Ska vara hemma och S L A P P A. Och ni får en massa inlägg såklart! 

                                                    

Och så borde jag bli klar med min serie efter en EVIGHET xD



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards