❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

Love my life, love your life

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 februari 2014 14:10

omg...NYTT KAPITEL AV LOVE SO LIFE

HEJDÅ NU SÅ DRAR JAG TILL MANGAFOX OCH LÄSER DEN 


                                                  * 15 min senare

Ge mig nästa kapitel. I can stand it anymore.

Nu börjar det likna något! Tänk om..men bara tänk om...tänk om Shiharu slutar med Nao

Ojojoj...nejmen, så mycket tur har jag nog inte Dx But,let's hope!

Tycker- så- synd- om- Neo-

Hur roligt är det att höra från en tjej som man alltid har gillat " du är läskig?" framför enns ögon? Okej, Shiharu, nu ska du lösa detta problemet okej? Jag littar på dig

Ni som inte har läst den förstår nog inte så hemskt mycket men, babblar med mig själv xD Jag har skrivit om den på deta inlägget --->http://mobil.sandrai.bloggplatsen.se/2014/01/06/10461184-love-so-life/


 

 

Neo D: I just wanna hug him and say that he can't give up Dx 

 
 
Ingen bild

Julia

5 februari 2014 19:15

DEN ÄR SÅÅÅ BRAAAA! <3 Ja, äntligen fick han det ur sig! Dock tycker jag inte att han och Shiharu ska bli ihop......
Shiharu x Matsunaga 4ever!<3
Men Nao är söt dock. Men jag anser att tjejen som vill bli ihop med honom är sjukt irriterande....fast det kommer förmodligen bli dom två i slutet...
Vad tror du?

『 ᗪ丨ᗪ丨』

5 februari 2014 19:45

Love so life är så sjuk bra 030
Tycker att Nao hade alltid gillat henne och sånt men, det är ju den som Shiharu är mest glad som det blir med~
Först nät jag började läsa love so life så blev det ett måste för mig att Matsunaga och Shiharu skulle sluta tillsamans ^_^ Men, när man fick reda på Nao och vad han tyckte så började jag sakta ändrå mig 0.0
Och nu när du säger det att tjejerna som vill bli med honnom är irreterande så holler jag faktis med dig totalt >w<
Hmmm...jag vet faktis inte vem hon kommer sluta med o.o
Just nu ser det ut som om Nao skulle bli den men, när hon är med Matsunaga så tror jag att hon är döds kär i honnom. Om jag ska vara ärlig så tror jag att hon kommer sluta med Matsunaga~ Hon har mer känslor för honnom än Nao. Tror att Shiharu kommer säga förlåt och säga att hon gillar en annan eller så blir dom ihop och sen så gör dom slut, något sånt, I don't know xD
Låt oss hoppas på det bästa ^^

 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

5 februari 2014 20:53

she is going to marry nao.
bara för att han ÄR bäst.
och matsunaga är INTE bra :c
han är väl typ 25+ också? xD
och nao och hon är givna :c
"team nao"~

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

5 februari 2014 21:12

Hahah xD
Men, om hon slutar med Matsunaga så kommer jag inte bli förbannad och slänga ner allt på golvet xD
Nejmen, Nao och Shiharu är dom som jag hoppas kommer bli tillsamans och om dom gifter sig så kommer jag dö av glädje :,D
Nao team här ochså >w<

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards