❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 februari 2014 18:54

Jag kommer inte imorgon till skolan. 

Jag skämmde totalt ut mig för en kille.

Allt hände för cirka 45 min..

Jag och min bror hade skytte träning som varje ondsdag. Jag öppnar dörren till skytte lokalen och då ser jag han. En kille från odensberg. Jag och han gillar inte så mycket varandra och han och hans kompis tittar alltid på mig och Amanda i skolan o.o En riktig creepy kille.  

Jag och han tittar rakt in i ögonen på varandra och vi tänker på samma sak, vad gör du här?  

Me- VAD FÖR SKÖN GÖR DU HÄR?!? 

Skrek jag på honnom....sen så går jag litte närmare och ser att...hanns mamma och bror var där. Det kollade på mig och bara...what?  

Jag trodde seriös jag skulle dö. DET VAR SÅ HIMMLA PINSAMT!! 

Sen så frågade de om vi kände varandra och gud...Vad har jag gjort Dx 

Och imorgon så kommer dom till vår skola och och och...Shit det var ju så pinsamt! 

Idag så har jag lärt mig något nytt, tänk alltid några minuter innan du skriker ut något och undersök vilka är där.

  

På tal om killar, undersökte litte andras ask idag~

När jag gick i feman så fan sdet en killlesom gick i 6:an och jag gillade faktis litte honnom....och så hittade jag nu hanns ask o.o Han flyttade och när vi typ slutade feman och...NEJ JAG GILLAR INTE HONNOM LÄNGRE! TA INTE DETTA FEL JAG RÅKADE HITTA HANS ASK OKEJ?

Och så undersökte jag vad han hade svarat på frågorna eftersom jag hade tråkit...och då såg jag. Min fiende som visste att jag gillade honnom hade skrivt till honnom. " Gillar du "namnet på henne" i floby?" skev hon för fem månader sen. Och så skrev hon " vad tycker du om henne?"

Jag blev helt...jag gillar ju inte honnom men blev så förbanad...som tur hade han svarat elakt så ja, tack gode gud. 

Jag orkar inte skriva om den där killern som jag gillade eftersom JAG HAR LÄXOR ATT GÖR OCH NATIONELA PROV IMORGON. 

Gilla inlägget omn i vill att jag ska skriva om "honnom" någon gång~

 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 februari 2014 14:48


Hade friluftsdag idag -.

Man kunde åka skidor i stan eller stanna kvar i skolan och åka skriskor~

Jag stannade i skolan.

Eftersom jag aldrig har stått på skidor o.o

Mobba mig inte men jag vill prova åka skidor någon gång Dx

Förra gången vi hade denna dagen så var det en kille i en klass som försökte stryppa folk och alla fick låsa sig i vårt klassrum...bara dåliga minnen från den dagen seriöst...nu byter vi tema!

Såklart så smällte all is bort som förra året xD Så, vi fick gå en promenad...-.- Nej det var inte roligt.

Men sen så, skulle vi ha en innebandy turnering!

Well, jag har inget imot innebandy men det bror vilka man hamnar med och allt. Men jag hammnade vid ett bra lag. Ingen i min klass bara två från sumaljen två från fyran och en tjej från femman som jag inte precis gillar...men alla gjorde sitt bästa och det var därför ett bra lag! Och sen så fick jag möta min fiende på en match och jag, jag hade fire in the eyes owo Jag ska krossa henne 0w0 Var peppad på max och var på fire. Och vi vann över dom OwO Ville bara tackla ner henne men fick ju inte göra det Dx Jag gjorde iallafall mitt bäst och blev nöjd ^^

Och sen så hade vi fika med oss såklart tog jag med mig te ^_^ Alla kollade på mig och jag bara drack mitt te >w<

Sen så var turneringen över och vårt lag van o.o Ni skulle bara se på laget hur glada dom var xD Vann eller inte, det var roligt idag!

                                   

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 februari 2014 14:10

omg...NYTT KAPITEL AV LOVE SO LIFE

HEJDÅ NU SÅ DRAR JAG TILL MANGAFOX OCH LÄSER DEN 


                                                  * 15 min senare

Ge mig nästa kapitel. I can stand it anymore.

Nu börjar det likna något! Tänk om..men bara tänk om...tänk om Shiharu slutar med Nao

Ojojoj...nejmen, så mycket tur har jag nog inte Dx But,let's hope!

Tycker- så- synd- om- Neo-

Hur roligt är det att höra från en tjej som man alltid har gillat " du är läskig?" framför enns ögon? Okej, Shiharu, nu ska du lösa detta problemet okej? Jag littar på dig

Ni som inte har läst den förstår nog inte så hemskt mycket men, babblar med mig själv xD Jag har skrivit om den på deta inlägget --->http://mobil.sandrai.bloggplatsen.se/2014/01/06/10461184-love-so-life/


 

 

Neo D: I just wanna hug him and say that he can't give up Dx 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards