❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 februari 2014 16:33

Nationela prov i svenska då..

Är typ säker att jag skrev fel på "nationela" prov men ni fattar xD 

Det gick bra!

Rätt enkelt faktis :o Fast, man blev stressad med tiden Dx 

Och sen så skulle vi skriva en berättelse på provet och jag skrev sju sidor på en timma o.o Det är bara omöjligt för mig att skriva kort D: Jag hann men, man blev stressad och det blev litte svårt med den röda tråden till berättelsen~

Sen så har vi en massa mer prov D,x 

Och sen så kom en alvarig tanke i mitt huvued. Ska jag börjar på teater o.o När jag och min vän gick hem tillsamans så började jag göra Romeo och Juliet teatren.

Me- Oh, Romeo! Lover du att vi alltid ska var tillsamans? ;-;

*rör med händerna*

Kompis- ...

Me - Såklart Juliet, jag ska göra allt för dig <3

* viftar med händerna ännu mera med mer känsla *

Kompis- what.....

Me- Oh, min Romeo, min prins ;3;

Kompis - asså sandra...

Me- * omg panik*

Kompis- wtf...0.0

Men jag kommer nog inte hinna för så här ser varje vecka ut för mig :

Måndag: skytte

Tisdag: träning

onsdag: skytte

torsdag: läxor

fredag : sova

Lördag: ofta någon skytte täving eller fotboll

söndag: någon match eller skytte tävlin

och så börjar det om igen ~

Nejmen, teater och jag...det kommer nog inte bli något xD Inga talanger i teater alls cx 

                                      



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards