❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 3 februari 2014

Ny omröstning!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 februari 2014 20:14

Ny omröstning är igång nu >w<  

Va med och rösta gärna! Alla röster är lika mycket värda xD 

Frågan är:

Vad blorde jag blogga mera om? <3 

Det är ju NI som läser bloggen så ni får ju bestäma vad ni vill läsa om! Jag vet nu inte vad ni vill läsa om och vad ni gillar när jag bloggar ^^ Så jag vill förbättra bloggen och då måste ni hjälpa mig! Ni anar inte hur glad man blir när man ser att det finns några som läser sin blogg där ute :,D 

 

Så här ser altenativerna ut 

1. Anime/manga 

Mera inlägg av anime och manga

2. School life/ slice of life

Om skolan och vad som häder eller har hänt i mitt liv~

3.Music/youtube/ AMV

Musik och youtube klipp~

4. Japan/kawaii

Söta saker och japan~

5. Vocaloid/ cosplay

Vocaloid sånger och cosplay~

6. End of story/ galley

När jag har avslutat en anime eller manga så skriver jag vad jag tyckte om den och handlingen, galley är när jag lägger ut en massa bilder på något mest anime och manga då~

7. Seven days of anime/manga

Hade en gång sånt,väljer ut en anime eller manga och varje dag så skriver jag om den litte~

8. Min serie/ drawing tim

Om min serie som jag vill och ska göra när jag får ett jobb eller på min fritid och mina täckningar som jag målar~

9. Spoliers/ characters/ lika som bär

Spoielr från olika animer samt mangor, karaktärer som jag skriver om, lika karaktärer

10. Random/ smile

Tråkiga inlägg utan mening och inlägg som kommer göra dig glad eller lee~

11. Fotboll/neo

Om fotbol livet och neo som är en tidning~

 

Det var alla :D Om ni har svårt att välja så kan ni alltid komentera vad ni vil ha >w< Tack så mycket alla!

                                     

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

4 februari 2014 15:36

well, alltså, ja, en blandning av allt? ;3

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

4 februari 2014 15:43

Understand ;3
Gonna give it a try ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards