❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 3 februari 2014

Kyou no kira-kun

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 februari 2014 19:01

Japp, så heter den mangan som jag började läsa ^^

Det hade bara kommit ut några kapitel och den är fortfarande gående så jag läste ikap eller hur man ännu säger xD

Let's go to the story!


Geners:

Comendy, Drama, Romance, school life, slice of life, tragedy


Handling:

I 365 dagar så var det ljusa dagar och mörka dagar när  jag kollade på dig. Även om vi var grannar, Nino och Kira så har dom aldrig pratat med varandra.

Men när Nino fick veta om Kiras hemlighet så förendrades hennes liv. Varje dag blev mer och mer intressantare och roligare att leva med! Snart kommer doms kärlek komma nära paradiset. 



Så stog det på mangafox o_o  Min underbara översättning xD 

Tragedy...jag tål inte det så bra.

Mitt hjärta står inte ut med mycket drama och tårar...;_; Det är min svaga punkt ;__;

Karaktärena är intressanta och, ännu en till crybaby xD Men man kan fatta vrf alla tårar kommer ;-;

Just nu tycker jag att mangan är riktigt bra och väldigt fint målat fatkis ^^ Fast, hur roligt är det att läsa något när man vet att en karaktär ska dö? Nja, det där som jag skrev var inga spoliers eftersom man får reda på det snabbt ~ Känner på mig att när mangan kommer vara slut kommer jag få en knock out på mitt stakars hjärta D: Vrf ska den vara så hemskt D:

Nejmen, tycker att ni kan läsa den >w<

    

Och SÅKLART SKA KAPITLET TA SLUT MITT I ALLT DET ROMANTISK!

Så som last game och love so life, allt slutade mitt i det romantiska Dx Var det planerat att alla skulle sluta mitt i allt o.O  Det måste komma ut ett nytt kapitel så snart på möjligt på ALLA mangor >3<


Klicka här--->http://mangafox.me/manga/kyou_no_kira_kun/<--- om du vill läsa den ;3

 
 
Ingen bild

Julia

3 februari 2014 19:37

Visst är den bra!? Håller totalt med om att all manga slutar precis när det börjar bli riktigt spännande... ( irriterande och intressant på samma gång ) :)

『 ᗪ丨ᗪ丨』

3 februari 2014 20:27

Den är jätte bra 3<
Visst, dom slutar mitt i allt eftersom man ska fortsätta läsa den men, come on Dx När man läser och när man bara vill veta vad som kommer hända så ser man att kapitlet är slut. Mitt i allt som vanligt =_=
Men när det är som som bäst så kommer det rätt ofta snabbt nytt kapitel ut fast, bara ibland xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards