❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 februari 2014 13:15

Alla mäniskor har en speciel dag i livet. Då när allt började. Samma tid samma dag och månad. Sin egen födelsedag.


Vad babblar jag om xD

JAG FYLLER ÅR :D

Yey!

Och det regnar inte ute heller! Solen skinner!

Idag så börjar det "äkta" tonårslivet...hur ska deta gå :o 


Min lista på vad jag inte ska göra under tonårslivet:

• Röka/snusa, det kommer jag ändå aldrig göra ~

• Sminka, kanske ibland om jag måste Dx

• Jag ska inte bli kaxig och en mobbare! Never! 

I promese everyone, this is things that i don't wanna do =_=

Jag ska inte vissa eller säga vad jag har fått på min födelsedag eftersom jag tycker det inte är så viktgt.

Några kanske får en present eller inget. Man börjar jämföra vad andra fick och sig själv. Och det finns några som får av sina föreldrar en kram och puss, som är lika bra det

Jag blev väldigt glad av det jag fick :D Tack =,3 

               

Jag har inte målat bilden xD

Jag kunde inte blogga igår, i know Dx 

Hade skytte tävling, gå upp klockan 8, fem timmar i bussen, framme, skytte, pris utdelning, sen tillbaka fem timmar i bussen....Kom hem typ 12 D,x

Jag försöker blogga varje dag men, ibland så kan man bara inte D: 

Aja, alla minna underbara följare eller läsare, tack! Ni får ha en UNDERBAR dag! En massa kramar och glädje önskar jag er <3

S M I L E :)



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards