❀ DiDi ❀

Alla inlägg under januari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 januari 2014 21:13

När jag kome hem efter träningen så skrämmde morsan skiten ur mig O.O

Morsan- Jag har något dåligt att säga...

Me- Vad? * blir litte rädd och nervös*

Morsan- Amanda ringde dig och var jätte arg på dig.

( Amanda, alltså min bästa vän xD)

Me- Va? Vad pratar du om~ * blir rädd och börjar tänka vad jag hade gjort*

Morsan- Hon ringde dig nyss och sa att hon hatade dig * sen så gjorde hon mot mig en cryppe leeände*

Farsan- Lägg av med det där nu.

Me- Wait! Vad händer?! Pappa, talar hon sanningen!?! 

* tittar på farsan med skräck i ögonen*

Morsan- Vad har du gjort, Sandra?

Me- Inget! Tror jag...o.o

* tänker efter...hon brukar alltid ringa på skype till mig men jag svarar alldrig för nag har inte tid, hade tränning, ja..och om man pratar med henne så tar det en timma innan man lägger på xD

Men, hon skulle väll inte bli förbanad för det o.o?*

Farsan- Nej, nu får du lägga av * tittar på morsan*

Morsan- Sen så ringde hennes mamma mig och jag fick utskällning av henne.

Me- O.O

Me- Du skojar eller hur ._. Lägg av. Det är inte roligt >.< 

Morsan- Jag skojar inte, vad har du gjort?

Fasan- Hon skojar.

Me- Du får lägga av! Man får inte skämmta om sånt xc

Morsna- Hahahha x,D Nejmen, hon ringde och sa om hon kunde sova över från lördag till söndag ^^

Me- ... 

Morsan- Du har ingen cup eller något, så det går :3

Farsan- Gick du värkligen på det?

Me- Du skrämmde livet ut  mig nyss o.o * yey! Mandy ska sova över hos mig ^^ *

Morsor kan värkligen vara cryppiga ibland och skrämma livet ur barn. Är det enns lagligt? Ni annar inte hur sur jag blev på morsan sen >.< HON SKRÄMMDE SKITEN UR MIG O.O

                                             

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 januari 2014 19:39

 Jag ska göra ett närmare inlägg på en serie som jag jag kom på först och har gjort mest med den, Den kommer hetta:

                                                   HAPPY   SMILE!

   

Gjorde den typ i trean eller något xD 

Den kommer handla om en tjej som jag antar kommer heta Alice och hennes bästavän Amanda. Det kommer vara om skolan, kärlek och komendi. Rätt normal anime då ^^ Vi får ochså träffa på Mike och Linnus ( vet inte om han kommer hetta Linnus ). Amanda kommer vara helt galen i Linnus och så kalart kommer hon ha en fiende,Angelica. Jag ville göra denna animen eftersom jag vill vissa hur skolan kan vara och att man ska leva livet! Inte ge upp och vissa att livet är något underbart som alla måste ta vara på! Nejmen, ska i te prata så mycket om handlingen xD Så här ser den första serien ut med Happy smile!

     

Serie ruta nr.1

  

Amanda- God morgon Alice hur mår du ^^?

f

Alice- ehh...hej? den frågan borde jag ställa till dig..Amanda o.O 

   

Amanda- Bara bra! Solen skinner och snön droppar från taket,så mysigt ^.^ * Toppen humör*

Alice- **** sol och blända mig i ögonen! Och så är det ***** snöslasket överallt! ._. * uselt humör*

  

Mike- god morgon Alice och Amanda! * glitter*                                 ^ fangirl^

  

Amanda- God morgon Mike! visst är det fint väder? >3<

Alice- Tänker: Nej, inte Mike nu ochså... - Hej Mike...

  

Mike- Ser ut som om du är på dålig humör..? 

Alice- Du är för nära...

  

Amanda- Hur länge har ni varit ihop nu??? 030

   

Mike- ehh... Vad pratar du om? * what?*

Alice- Amanda din...

   

Amanda- Men alvarligt ni skulle passa SÅ bra ihop <3

   

Mike- Lägg av! Jag drar till Linnus! ( det är ju pinsamt...)

Amanda- Det är inget att skämmas över! Jag tallar bara saning...

  

Alice- Tyst med dig!

Amanda- AJ!


                                Och så börjar veckan hos floby skola...

hoppades att ni gillade den ^^ Skriv gärna i komentarena vad ni tyckte/ vad som borde förbättras >3< Det var ett år sen jag gjorde den så ja...har några saker som jag ville göra bättre xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 januari 2014 15:56

Tre svenska lektioner igen då ._.


Och väldens längsta matte lektion igen då ._. 


Jag är trött igen då ._. 

Hahah xD Är litte trött bara cx Sen så har jag fotbolls träning, undra om jag orkar allt TT.TT 

Förra året så skulle vi lära oss att göra serier och om ni förstår blev jag sjukt glad 030 Sen så ville jag ha tillbaks min serie men hon glömmde alltid att ta med den xD Men idag så fick vi dom tillbaks ^^ Och så ville alla se min serie c: Blev väldigt glad och allas sa att jag borde sattsa i att göra serier c,: Ni kanske tycker att det låter litte skrytsamt nu, det tycker jag med o.o Men, jag ville göra en serien som gör alla glada! Även om några kan uppfatta det fel, jag vill göra alla glade med min serie bara. Jag har alltid villat skriva en bok som gör alla andra glada. Men sen jag började se anime och läsa manga så ville jag göra en manga istället som skulle bli så hoppas bra att den skulle bli en anime =,3 Efter varje episode i varje anime så fick jag mer och mer idér. Mitt nyårslöfte var alltid varje år art lära mig täkna bra. Jag har skrivit ner alla minna idér och alla mannus i ett häfte. Tre anime har jag kommit på med en massa scener. Det är min dröm, göra en manga/anime som göra alla glada! Så, jag provar mig fram och vissar för andra vad och vill veta vad dom tycker om den, vad som borde förbättras :,3 I'm not gonna give up no matter what happpend! I will fight for my dreams! 

                                            

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 januari 2014 07:57

Började se på en ny anime igår, Letter bee.

 Så här gick det till: 

* Gogglar på letter eftersom Jag skulle måla det, 

ser denna bilden, undersöker namnet på animen och bestämmer se det direkt efter dantalian no shoka.* 

  

 Jag blev så klart helt in love *_* och efter första episoden, Opening och ending låten ;3; Jag började nästan gråta efter episode 1 ;-; JAG ÄLSKAR ALLA KARAKTÄRER! Den är så annourlunda och så fin ;-; 

Några så spoliers från de närmaste epideden xD  

   

  

Kawaii >.< Jo! Han heter Gauche glömmde jag skriva xD Men, han tänker hela tiden på jobbet och han bara säger " Det är mitt jobb" " Det är inte längre mitt jobb" Man kan ju ändå förstå honnom ;-; Hanns lillasyster och allting...;_;

   

Nooo! Don't leave him D,: * crying*

      

Och såklart så är vår huvedkaraktär hur underbar som helts. Han heter Lag eller nogot och är 12 år och han är underbar men ändå en rätt stor crybaby xD

       

                                                   Hahahha xD Lol cx

När jag har kommit längre i animen så kan jag skriva handlingen, Så länge så älskar jag den bara >w<

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 januari 2014 15:51

Hello everyone, my name is UNICORN ^^


Anyway xD Det var en rätt bra dag ^^ Men, vi hade två timmars mate...D,: Vi skulle få en ny mattebok o.o 

Me- Får vi bränna upp den förra mattenboken nu >3<?

Lärare- Ha kvar boken, den är bra att öva när vi ska ha prov. 

Me- ._.  

Suck...Sen när vi hade sista lektionen som var hemkunskap så hade vi ingen lärare o.o När någon kom sen och skulle hade vi 20 min kvar. Vi skulle göra morotsmuffins. HUR SKA MAN KUNNA GÖRA MOROTMUFFINS PÅ 20 MIN!?!?! Den skulle vara i ungen 10 min. Jag hammnade vid en kille i min klass som mullade mig >.<  Men vi hade en väldigt bra teamwork faktis ^^ Vi han precis att göra smeten och la den i ungen. Det var inte kul eftersom man fick strässa hela tiden >,< Sen så var vi tvunga att ta ut den eftersom odensberg skulle inte hinna ta bussen och killen som jag var då med åkte likså buss. Vår såg rätt bra ut...men den var alldes för ljus och...ja...inuti muffisen så var den degig...ja. några hade helt degit inuti eftersom den inte han bli klar så ja...D,: Sen när jag kom hem så tröst åt jag minna mufins även om den var hur äcklig som helts och jag skulle få ont i magen sen xD Dom blev ochså helt mosiga för jag la dom i ryggsäcken xD

              


                                                        Stakars muffins D,:

                                       Sen så målade jag litte på mina fingrar^^

     

                                                         lol xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 januari 2014 21:13

Jag har bara en sak att säga: 

Mästervärk.

Dantalian no shoka, vilket mästervärk. 

Sista avsnitet och jag blev nästan i tårar. Vilken underbar anime. Endingen... 

Endingen av animen var helt wow o.o Allt kom på en och samma gång, det var så himmla spännande...och när man såg Huey...han är nog en av min a favo karaktärer ;-; Han gör alltid sitt bästa

och ger inte upp...Han skyddar Dantalian och och....Hur kan man inte gilla honnom?


                                           

 Hela anime var så perfekt gjord! Men, musiken...sountrakten...det gjorde nog mäst. Musiken var så himmla bra anpassad till scenerna och man kände hur underbar den var gjord ;-; Ändå så ville jag ha litte  mera episode >.< 12 episode. Först så trodde jag att det var alldes för kort och att allt inte skulle lössa sig, med det gjorde det ju till sist ^^ När man först kollade på den så var den rätt kronlig med alla böker och så men när man väll kom in i det så var det hur intressant som helts. Man började förstå bakrunden. Fast, det finns litte skaer som jag skulle veta mera om  så, ska  snart som möjligt undersöka om det finns en säsong två på animen. Det ända felet var nog alla episode :\ När man kollde så såg man att det var "episode 9" när det skulle vara "epispde 10" det gjorde det väldigt krånligt och svårt att se på den. Man ska inte bry sig vilken episode det står för det var ändå den rätta bara att det var typ fel skrivet. Endingen var bra för man förståg vad som hände och så sjukt spännande!Som sagt, en av de mästervärk anime som jag har sätt  ;w;

                                                     

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 januari 2014 17:15

._.

* gråter *

Från kl 12 så gjorde jag en musik vidio som tog tog 3 tim...JA DET TOG TRE TIMMAR! Sen så i 2 timmar så försökte jag ladda upp den på bloggen. Men det gick ju såklart inte c:

Så, om ni förstår så är jag ju hur glad som helts och det gör hur ont som helts i min rygg c: 5 timmar försökte jag göra en vidio som jag vilke vissa för er för jag blev rätt nöjd c: Men nu går det inte c,: Imorgon så ska jag göra ett nytt försök! Never give up c:

                                      

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 januari 2014 19:23

 Hade fotboll cup idag då >w< Ska försöka kort fatta det xD

Första matchen blev 1-1 ._. Hon gjorde ett straff mål på mig >.< Men, när vi skulle börja matchen så såg jag henne...målvakt tjejen som för två år sedan sköt straffar på mig och sköt i mitt finger och det blev nästan stukat. Det blev lika så vi blev tvunga ju att köra med straffar. Sen den dagen så minns jag henne, ansiktet och hon hade samma tröja som då o.o I hate her ._.


sen nästa match så blev det ochså 1-1 xD

När vi skulle vänta på vår nästa match så spelade den där tjejen som sköt mitt finger och jag hoppades som en galning att dom skulle förlora och kommenterade varje gång när jag såg henne och resten av lagedt skrattade xD 


Laget- Sandra är så rolig när hon är förbannad på någon x,D


Me- * stirrar på målvakten * * väntar tills hon släpper in bollen *

Visst, det kanske låter elakt men hon sköt ju sönder mitt finger för två år sen och jag kunde typ inte måla! 

Så, nästa match så blev jag så himmla taggad och ville bara spela. Vi vann 0-3! Yey ^^ Nu så ledder vi! Sen så sista matchen så var det vinna eller förlora. Om vi skulle vinna så skulle vi komma först och om vi skulle förlora så skulle vi tappa plaseringen rätt mycket. Det blev lika. Så, nu ståg allt på nästa match. Det fanns ett till lag som var tvåa och om dom skulle vinna med 1 poäng med det andra laget så skulle vi bli tvåa. Så, det andra laget var tvunga att vinn om vi skulle koma först. Hur ska man förklara xD Det andra laget fick inte göra mål på det andra. vi spelade bara fyra matcher. Sen dom tolv min så såg vi vårt öde. Jag var så sjukt nervös. Det andra lager måste vinna! De vann.

                                                  VI VANN HELA CUPEN  

Allt var tack vare det andra laget som gjorde så att dom inte kunde skjutta ett mål :,3 Såklart så sa jag bra jobbat^^ Dom bryde sig nog inte så mycket men aja. Är så glad :,D

Nu så kommer några bilder från cupen xD

  

                                        Random bild som jag gjorde  

  

Dommarna var hur dåliga som helts, gjorde kort när några andra spelade 

   

Målen var helt ok  

  

Här sprang vi litte innan matchen 

  

Vatten flaskor pch min fin fina jacka  

   

Burkar 

  

SOS  

 

Jag älskar min kompis skor o.o Dom är så fina < Färgen och allt x,3 Det var värkligen än massa random bilder men, jag kom på att jag skulle göra kort när vi typ skulle åka xD

Det var allt om cupen ^^



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards