❀ DiDi ❀

Alla inlägg under januari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 januari 2014 20:03


 

  

 Allt går bra så länge med bloggen ^^ 

Har serious MASSA jag vill skriva  om men först så fixar jag alla kategorier...fråga mig inte vrf jag börjar med det xD Vad har jag att skriva om det, jag är målvakt och står för väldens bästa lag: floby if <33. Snart så börjas en hel ny säsong och då, blir det fotboll inlägg *promise* Men, som sagt blir det mest

anime och manga allt xD Snart kommer ett till inlägg till en ny kategori ;D




Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 januari 2014 18:31


o.o

*Letar som en galning efter en bra header program*

Har fullt upp med bloggen xD. Försöker göra en header men.. ja ni ser, ingert vidare D:.

måste fixa alla mina kategorier... ja ni får se vad det blir cx. Men, mitt batteri är snart slut >.<

jaja, får ta en litten tepaus (älskar te <3) 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 januari 2014 17:51

Hej!

Detta är mitt försra inlägg o.o Jag har aldrig bloggat förut så.. xD

Denna bloggen kommer mest handla om: ANIME MANGA <3

Och så kommer litte om mitt liv handla och fottboll och litte som intresserar mig ^^ 

Ska nömmna snabba saker om mig bara, ska man beskriva mig i tre ord så blir det : TOMBOY!, galen, possetiv :D 

Hoppas du kommer gilla min blogg :,D 

Tidigare månad - Senare månad



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards