❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

Friday special: Top 3 best winters anime!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 januari 2014 21:03


                                      

  Fick en idé att göra top animer! Tyvärr så blev bilden och hela designen rätt litten D: Hoppas. I gillar bilden ^^ Then, let's Go!           

                                            Top 3 best winters anime!

   

                                                                   1. Clanna 

Behöver man nämna varför? Den är ju helt...oslagbar anime.

Den kanske inte utspelar sig i vintern men, rätt mycket ändå om jag får faktis erkänna~ 

Tårar, glädje, skratt och tårar. 

Det är en perfetk anime i vintern eftersom den värmer ditt hjärta mitt i kylan.  

Kommer inte skriva om handlingen för jag har inte så mycket tid D: Ni har säkert hört talas om den. Jag läste en komentar om clanad och det stog så här om den: 

Om du inte gråter till denna animen är ditt liv värdelös. Därför tog det en rätt lång tid inan jag såg den xD Och jag förstå exakt vad han menade ;-;


                                                       I L O V E  C L A N N A D .    

     

                                                                    2. Letter bee 

Har inte alls kommit långt i animen...vem bryr sig, den måste ändå vara med cx Så länge så är allt i vintern och den är helt makalös~ Det var bara ett måste för den att vara med! Opening/ ending låtarna...;-;  Älskar karaktärerna och allt c,: Man kan inte  precis se den i sommar eller man kan ju men man ser den bäst i vintern >w< Den får mig att göra så glad mitt i allt :D Helt amazing så länge :,3

               

                                                                 3. Kanon


Det är samma. Den som gjorde Clannad har likså gjort Kanon. Fast clannad är bättre xD 

Samma här, det utspelar sig i sommaren oxå men vintern har en stor roll i anime. Den värmer ditt hjärta mitt i allt 3< Denna animen var ju tvungen att vara med i allt. Den är ju så fin! 


                           Tre animer som värmer hjärtat i vintern, ni borde se dom!

psss....skriv i komentarerna vad ni tyckte om detta inlägget! Gilla inlägget så jag vet om jag ska göra så nästa fredag ^^Tack! 

                                       

                                                               End.

 
 
saga-rin-chan

saga-rin-chan

25 januari 2014 15:54

fuwaa~
alltså, jag har bara sett clannad, och den är ett underverk~
och I'm looking forward for next friday~
btw, om du gillar clannad måste du se angel beats~
även om de inte är lika alls så är de ändå lika på nåt skumt obeskrivligt mysko sätt~ xD

http://saga-rin-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

26 januari 2014 16:27

Jag tänkte se Angel beats men det var en tidsfråga när jag skulle se den xD
Antar att nu när jag har läte din komentar så kommer det inte ta lång tid innan jag börjar se Angel beats :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards