❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 januari 2014 16:39

Ännu en onsdag i skolan över...


Idag så bade vi två SO lektioner och vi pratade om misshandel. Mobning...snatteri....och sånt.

Tycker det är så himmla sjukt att det finns några som mobbar en ._. Det är ju så himmla idiotiskt! Några kanske har det svårt hemma men, det betydär ju inte att man ska börja mobba andra för det! Då gör ni det svårt för andra i skolan. Det är ochså så fegt när man går typ fen mot en och retar en ochså =_= Det finns bara negativa saker med mobbning! Och alla er som är tjejer, kom ihåg vad ni säger. Det finns mest tjejer som viskar skit om en och fnissar, mobbar om kläderna och snackar en massa bakom en. Märker ni det? Det finns en tjej som går i odensberg och en tjej eller rättare sakt min fiende och när dom är tillsamans så blir dom så...Ni vet så som på filmerna? Skrattar irreterande, beter sig idiotiskt och är så kaxiga, sånna är dom MEN 100000000 GÅNGER VÄRE! Dom kollar alltid på mig och minna kompisar och sen så viskar dom om oss och tittar ._. Man blit så...* calm down*


Till saken, när vi hade mat så sat jag och alla minna polare vid ett bore och " Det idiotiska tre gänget" som jag kallar som satte sig på ett annat bord. Så som varje gång. Men, sen så la tjerejna sina gymapåsar på platserna brevid sig. Så att ingen kunnde sätta sig där. Sen så kom en tjej, kommer såklart inte nämna namntet men hon är litte så...hon är inte sig själv och är rätt töntig ibland. Hon är inte så populär och hon har inte alls många kompisar. Men jag har inte så mycket imot henne och tycker rätt synd om henne för hon har inte så lätt hemma. Ja, och då så bad hon om hon kunde sätta sig med de iditotiska tjejerna så som hon brukar göra.

Hon fick inte sitta brevid dom eftersom dom la deras gjumpa påsar brevid sig.

Så, ni som känner mig så blev jag helt förbannad.


VA *** VAD ÄR DETTA FÖR NÅGOT SKIT? DOM BARA LÄGGER SINNA **** GJYMPA PÅSAR BERVID SIG SÅ HON KAN INTE SÄTTA SIG BREVID DOM! DETTA ÄR JU FÖR I ******** MOBBNING!


Jag blev helt enkelt förbanad och alla som satt vid bordet såg det ochså och blev inte så glada. Vad var detta för någon still? Bara för att hon inte är så som vi så har hon ju ändå känslor! Sen efter maten gick jag till henne och sa:

- Tjena polarn! Läget?

Och mina kompisar likså, ville göra henne gladare bara men...;-; 

                                     

Alla som är mobbade, eller är mobbare, hur skulle det kännas om dn gjorde så mot dig? Ni som blir mobbade, ge inte upp va er själva! Jag är vid er sida!

                                         

 

Tidigare månad - Senare månad



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards