❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 19 januari 2014

Dantalian no shoka: End.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 januari 2014 21:13

Jag har bara en sak att säga: 

Mästervärk.

Dantalian no shoka, vilket mästervärk. 

Sista avsnitet och jag blev nästan i tårar. Vilken underbar anime. Endingen... 

Endingen av animen var helt wow o.o Allt kom på en och samma gång, det var så himmla spännande...och när man såg Huey...han är nog en av min a favo karaktärer ;-; Han gör alltid sitt bästa

och ger inte upp...Han skyddar Dantalian och och....Hur kan man inte gilla honnom?


                                           

 Hela anime var så perfekt gjord! Men, musiken...sountrakten...det gjorde nog mäst. Musiken var så himmla bra anpassad till scenerna och man kände hur underbar den var gjord ;-; Ändå så ville jag ha litte  mera episode >.< 12 episode. Först så trodde jag att det var alldes för kort och att allt inte skulle lössa sig, med det gjorde det ju till sist ^^ När man först kollade på den så var den rätt kronlig med alla böker och så men när man väll kom in i det så var det hur intressant som helts. Man började förstå bakrunden. Fast, det finns litte skaer som jag skulle veta mera om  så, ska  snart som möjligt undersöka om det finns en säsong två på animen. Det ända felet var nog alla episode :\ När man kollde så såg man att det var "episode 9" när det skulle vara "epispde 10" det gjorde det väldigt krånligt och svårt att se på den. Man ska inte bry sig vilken episode det står för det var ändå den rätta bara att det var typ fel skrivet. Endingen var bra för man förståg vad som hände och så sjukt spännande!Som sagt, en av de mästervärk anime som jag har sätt  ;w;

                                                     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards