❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 januari 2014 17:36

Litte japanska ord för er som vill lära er japanska eller kanske bara gillar japan   

Några meningar på japanska ^^ Hoppas ni förstår  

 

Nejmen, nu vill jag ja te  

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 januari 2014 16:04

Några små låtar som jag bara ville ladda upp ^^ Denna så gen heter "Gears of love" och jag var bara tvungen att ladda upp den >W<

Älskar denna sången o.o Just be friends. Antar att det mesta har hört sången. Men! Nano sjunger denna versionen som jag tycker är så mycket bättre :,3 

Många tycker nog att jag har dålig musik smak xD Well, jag älskar denna sången *_* Becuse of you med clear :* Den får mig en sån där glad känsla cx 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 januari 2014 15:07

 Hade så kul idag x,3  

Skolad var rätt schysst faktis idag >w< Inte för lång matte eller svenska ^^ Det var väldigt lung och så :D    

Och sen i skolan gick mitt pennfack sönder men jag lagade det >.< 

 

Sen så efter skolan så kom mina tre bästavänner till mig och åt "fredagsfika" Jag fixar ofta fika eller så tar jag något ur frysen och sen så äter vi ^^ Vi skarattade hur mycket som helts x,D 

                                

Och så var det en sak, är det bara jag som tycker att dena veckan har gåt hur långsamt som helts o.o Vi började ju på vårt nya schema denna veckan så det kanske var det...men det gick långsammt xD 


Några kanske märkte att jag har gjort litte nya kategorier och en av dom är "fredag special" tänkte ha något specielt inlägg då...men vad D: Hade en idé att JAG ställer frågor till ER, Ofta är det tvärtom men vill inte härm alla andra så gör något litte annourlunda cx Ni får skriva i kommentarerna vad ni vill ha på fredagar! Det är ju ni som läser så ni får ju bestämma vad ni vill ha på fredagar ^^ Men, tänkte göra litte flera inlägg idag så, ha koll :3

                                     



Tidigare månad - Senare månad



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards